آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0 limit v.4 launcher (Battery Saver) نصب سبکترین لانچر برای اندروید

دانلود limit v.4 launcher برای اندروید

limit v.4 launcher یکی از سبک ترین لانچر هایی است که می توانید برای سیستم اندرویدی خود پیدا کنید. این لانچر تنها 20 کیلوبایت حجم دارد و پس از نصب حجم آن به 135 کیلوبایت می رسد. هیچ تبلیغی در برنامه مشاهده نخواهید کرد. این برنامه به علت سادگی ای که دارد مصرف رم شما را به حداقل می رساند. تنظیماتی برای تغییر رنگ اضافه شده است. از نمایش چپ به راست نیز پشتیبانی می شود. limit v.4 launcher از تمام ورژن های اندرویدی پشتیبانی می کند. این برنامه از باتری شما محافظت می کند، و اصلا به شکل تخصصی برای این منظور طراحی شده است.

با این برنامه می توانید مصرف منابع سیستمی خود را به حداقل برسانید و طول عمر باتریتان را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. در برخی از موارد شاید مجبور به ریستارت کردن برنامه از طریق تنظیمات گوشی شوید. پاک کردن کش و تاریخچه ها نیز می تواند در حل کردن خطاها به شما کمک کند. اگر گوشیتان قدیمی شده است و عملکرد سابق را ندارد، و سرعت مناسب دلخواه خود را نمی توانید در آن تجربه کنید، limit v.4 launcher به کارتان خواهد آمد. این لانچر هیچگونه محدودیتی در نصب و اجرای اپلیکیشن های سنگین پیش روی شما نمی گذارد. این نرم افزار بر روی اندروید 3.2 به بالا قابل اجراست. . دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار limit v.4 launcher :


- کاهش مصرف باتری

- ظاهر بسیار ساده

- کم حجم و فشرده شده

- مصرف ناچیز از رم

- عدم نمایش تبلیغ

- سازگار با اندروید های بسیار قدیمی

- شخصی سازی کردن ویژگی های مختلف لانچر

تصاویری از محیط نرم افزار limit v.4 launcher :


دانلود limit v.4 launcher برای اندروید  دانلود limit v.4 launcher برای اندروید  دانلود limit v.4 launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی