آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.4 TDownloader - Download Manager دانلود منیجر تی دی برای اندروید

دانلود TDownloader برای اندروید

TDownloader با این برنامه قادر به مدریت کردن آیتم های مختلفی هستید که دانلود کرده اید. اضافه کردن فایل ها به لیست دانلود ها به راحتی انجام می شود. می توانید به شکل دستی دانلود ها را اضافه نمایید. امکان paste کردن لینک دانلود در برنامه وجود دارد. این برنامه میزان پیشرفت شما را در دانلود فایل ها نشان می دهد. می توانید با سرعت بسیار بالایی فایل ها را دانلود نمایید. این اپلیکیشن سرعت دانلود شما را افزایش می دهد. می توانید فایل ها را روی sd card گوشیتان ذخیره سازی نمایید. TDownloader می تواند دانلود های شما را محدود به زمانی کند که به وای فای متصل شده اید. امکان متوقف کردن و ادامه دادن دانلود ها در زمان دلخواه وجود دارد.

از فایل های حجیم و سنگین نیز پشتیبانی می شود. با توجه به قوانینی که گوگل وضع کرده است، در حال حاضر TDownloader قادر به دانلود فیلم های موجود در یوتوب نیست. این نرم افزار بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز بالایی از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است. رابط کاربری برنامه ساده می باشد. لیست دانلود هایتان در صفحه اصلی نشان داده می شود و میزان پیشرفت آن ها را می توانید به شکل مستقیم در این لیست مشاهده نمایید. TDownloader بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. از دیگر نرم افزاری مشابه می توان به نرم افزار مدیریت دانلود اندروید , دانلود EagleGet , دانلود IDM+دانلود IDM , دانلود Internet Download Accelerator Pro و Free Download Manager اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار TDownloader :


- افزایش سرعت دانلود تا سه برابر

- رابط کاربری دوستانه

- پشتیبانی از فایل های حجیم

- ذخیره سازی فایل ها روی sd card

- ادامه دانلود ها

- نمایش میزان پیشرفت دانلود

- متوقف کردن و ادامه دادن دانلود

تصاویری از محیط نرم افزار TDownloader :


دانلود TDownloader برای اندروید  دانلود TDownloader برای اندروید  دانلود TDownloader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی