آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.6.8 Document Scan: PDF scanner اسکن اسناد برای اندروید

دانلود Document Scan برای اندروید

Document Scan: PDF scanner با استفاده از این برنامه می توانید گوشیتان را به اسکنر قابل حمل قدرتمندی تبدیل کنید که از ویژگی OCR هم پشتیبانی می کند. در صورتی که متنی که اسکن می کنید به زبان انگلیسی باشد با این قابلیت به متن قابل ویرایش تبدیل می شود. با یک ضربه ساده، امکان تبدیل کردن عکس به متن وجود دارد. این نرم افزار تصاویری که اسکن کرده اید را به فایل پی دی اف تبدیل می کند. از یادداشت هاريال جزوه ها، مقاله ها، کارت ها، مدارک و بسیاری دیگر از خود اسکن تهیه کنید تا در مواقع لازم قادر به بارگذاری آن ها در مکان دلخواه باشید. این نرم افزار از امضاهای دیجیتالی پشتیبانی می کند و با آن می توانید با یک کلیک امضای دیجیتالیتان را اضافه نمایید.

ساختن امضای دیجیتالی به راحتی انجام می شود. با این اپلیکیشن قادر به باز کردن سریع فایل های پی دی اف نیز هستید، بنابرین نیاز به برنامه جانبی در این زمینه ندارید. تغییر نام، و حذف کردن فایل ها نیز در این برنامه امکان پذیر است. می توانید چند عکس را به یک دیگر بچسبانید تا فایل پی دی اف دلخواه خود را از روی آن ها بسازید. Document Scan: PDF scanner از سه مود رنگی، سیاه و سفید و خاکستری پشتیبانی می کند. این نرم افزار با سرعت بالایی تصاویر را اسکن می کند و می توانید آن را روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود اسکنر برای اندروید ودانلود ادوبی اسکن نیز در زمینه اسکن اسناد می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار Document Scan: PDF scanner :


- اسکن سریع اسناد

- تشخیص متن عکس های اسکن شده

- چسباندن تصاویر و ایجاد پی دی اف

- رابط کاربری ساده

- سرعت بسیار بالای اسکن

- پشتیبانی از انواع فرمت اسناد

- قابل استفاده در همه جا

تصاویری از محیط نرم افزار Document Scan: PDF scanner :


دانلود Document Scan برای اندروید  دانلود Document Scan برای اندروید  دانلود Document Scan برای اندروید  دانلود Document Scan برای اندروید  دانلود Document Scan برای اندروید


پسورد فایل :
کپی