آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3.4 CM Player پلیر قدرتمند فیلم و ویدیو سی ام برای اندروید

دانلود CM Player برای اندروید

CM Player نرم افزاری کاربردی برای پخش انواع فایل های ویدیویی با فرمت های mp4, mkv, hevc, etc in 4k-8k می باشد. با این نرم افزار می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه لگی مشاهده نمایید. اشتراک گذاری انواع فایل ها از طریق wifi hotspot به راحتی انجام می شود. می توانید انواع فایل ها را بدون داشتن ارتباط اینترنتی به اشتراک بگذارید. این نرم افزار از فرمت های صوتی مختلفی پشتیبانی می کند و می توانید ویدیوها را در حالت picture in picture مشاهده کنید. امکان کنترل کردن سرعت پخش ویدیو وجود دارد. علاوه بر این از زیرنویس های مختلف پشتیبانی می شود.

می توانید حجم صدا را به شکل دلخواه تغییر دهید. تنظیم کردن روشنی ویدیو با سرعت بالا امکان پذیر است. می توانید تم برنامه را تغییر دهید و آن را متناسب سلیقه خود انتخاب کنید. CM Player امکان قفل کردن صفحه نمایش را نیز به وجود می آورد. با این ویژگی اگر تصادفا ویدیو را لمس کنید چیزی تغییر نمی کند و تنها باید قفل را آزاد کنید تا قادر به تنظیم ویژگی های مختلف ویدیویتان باشید. این نرم افزار امکان زوم کردن بر روی فایل ها، پر کردن صفحه نمایش، فیت کردن ویدیو، و برش زدن آن را نیز به وجود می آورد. CM Player حجم کمی دارد و بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. پلیرهای معروف دیگر در این زمینه می توان به دانلود km player اندروید و دانلود ام ایکس پلیر و دانلود VLC for Android یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار CM Player :


- بیش از ده هزار کاربر

- زوم کردن روی فیلم

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی متنوع

- تنظیم کردن آسان حجم صدا

- تنظیم کردن روشنایی صفحه

- تنظیم کردن سرعت پخش ویدیو

- پشتیبانی از حالت picture in picture

تصاویری از محیط نرم افزار CM Player :


دانلود CM Player برای اندروید  دانلود CM Player برای اندروید  دانلود CM Player برای اندروید  دانلود CM Player برای اندروید  دانلود CM Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی