آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.4.4 BatteryUp battery saver برنامه افزایش طول عمر باتری اندروید

دانلود BatteryUp battery saver برای اندروید

BatteryUp battery saver برنامه ای بی نظیر برای بهینه سازی گوشی با یک ضربه می باشد. دیگر نسخه پرمیوم و لایت جداگانه وجود ندارد، می توانید با این برنامه سیستم خود را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنید. این اپلیکیشن می تواند طول عمر باتری شما را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. این نرم افزار مشکلات باتری شما را می تواند پیدا کند. به عنوان مثال آمار مختلف مرتبط با باتری شما نشان داده می شود و می توانید از وضعیت کلی آن با خبر شوید. ابزارکی نیز برای برنامه طراحی شده است تا دسترسی به ویژگی های آن را حتی ساده تر از قبل کند.

بعد از نصب این برنامه 4 گزینه مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها قادر به صرفه جویی در مصرف باتری خود خواهید بود. اطلاعاتی از جمله ولتاژ، طول عمر، تکنولوژی باتری، نحوه شارژ شدن و بسیاری دیگر نشان داده می شود. زمانی که اسکن برنامه کامل شود هیچ آلارمی از سیستم شما غیر فعال نمی گردد. این نرم افزار می تواند حتی سرعت شارژ شدن گوشی شما را نیز نشان دهد. برای استفاده از ویژگی های مختلف این برنامه نیازی نیست سیستم شما روت شده باشد. با BatteryUp battery saver می توانید سیستم خود را برای بازی ها نیز بهینه سازی کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود Ampere Meter و دانلود نرم افزار 3C Battery Monitor Widget Pro از برنامه های باتری اندروید می باشد.

ویژگی های نر افزار BatteryUp battery saver :


- بیش از نیم میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- کاهش دادن مصرف باتری

- عدم نیاز به روت بودن سیستم

- نمایش اطلاعات باتری

- افزایش دادن طول عمر باتری

- شناسایی عیب های باتری

تصاویری از محیط نرم افزار BatteryUp battery saver :


دانلود BatteryUp battery saver برای اندروید  دانلود BatteryUp battery saver برای اندروید  دانلود BatteryUp battery saver برای اندروید  دانلود BatteryUp battery saver برای اندروید


پسورد فایل :
کپی