آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Smule 11.5.3 آنلاک | برنامه آواز خوانی فردی و کارائوکه برای اندروید
دانلود برنامه Smule مود - نصب برنامه آوازخوانی فردی برای اندروید

عنوان برنامه Smule به شما کمک میکند روی آهنگ های مورد علاقه خود اجرا کرده و همزمان با خواندن صدای خودتان را ضبط کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، رابط کاربری و محیط برنامه بسیار ساده و مناسب طراحی شده و همین دو ویژگی کمک میکند بطور ساده و راحت موسیقی های خودتان را ضبط کرده و در پلتفرم های مختلف به نمایش بگذارید. برای راحتی هرچه بیشتر شما تب ها و پنجره های مجزا در برنامه وجود دارد تا به راحتی به بخش ها و موسیقی ها دسترسی داشته باشید، آهنگ های زیادی در تب کتاب وجود دارد اگر نتوانستید موسیقی مورد نظر را پیدا کنید کافیست به قسمت جستجو رفته آهنگ مورد نظر را به سرعت پیدا کنید.


دانلود Smule

✅ نام نرم افزارSmule❤️ تعداد دانلود1052
⭐نسخه نرم افزار11.5.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل130 مگابایت

ویژگی های برنامه Smule‏


  • دسترسی به ابزار های متعدد و کاربردی
  • رابط کاربری ساده و بدون نیاز به آموزش
  • طراحی زیبا با افکت های زیبا
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • ضبط صدا با کیفیت عالی


دانلود برنامه Smule مود - نصب برنامه آوازخوانی فردی برای اندروید


کار با برنامه Smule‏ ساده است بعد از ورود به محیط برنامه و آشنایی با بخش های مختلف فقط کافیست آهنگ خود را پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس روبه روی آهنگ دکمه پلی وجود دارد که همزمان با پخش میتوانید شروع به خواندن کرده و همچنین صدای خودتان را ضبط کنید، در آخر موسیقی ضبط شده در بخش ذخیره ها قرار میگیرد تا بتوانید از آن استفاده کرده در شبکه های دیگر انتشار دهید. این برنامه سرگرمی جالبی است که با دوستان خود میتوانید آن را انجام دهید، بطوری که با چند نفر از دوستان جمع شوید هر شخص آهنگ خاصی را انتخاب کند و بعد پخش آهنگ شروع به خواندن کند، صدا را ضبط کرده و در نهایت خواندن همه را مقایسه کنید و امتیاز دهید بدون شک برای مدت طولانی سرگرم خواهید شد.

Smule برای یادگیری و کسب مهارت در هر کاری باید تمرین و تکرار را انجام دهید تا موفق شوید و خودتان نیز میدانید کسب مهارت در خوانندگی نیز بسیار سخت است و باید تمرین های زیادی انجام دهید! برنامه Smule فرصت خوبی را فراهم میکنید تا با تمرین آهنگ های معروف صدای خود و مهارت خوانندگی تان را افزایش دهید. نکته جالب دیگر این است که قابلیت ویرایش کار نهایی وجود دارد و با اضافه کردن جلوه های صوتی میتوانید موسیقی جذاب تری را به نمایش بگذارید، به بیش از 10 میلیون آهنگ و کارائوکه دلخواه دسترسی داشته باشید و به روش مخصوص به خود ضبط آنها را انجام دهید و در نهایت با ویرایش های نهایی آنها را با دوستان در پلتفرم های جهانی به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Smule مود - نصب برنامه آوازخوانی فردی برای اندروید  دانلود برنامه Smule مود - نصب برنامه آوازخوانی فردی برای اندروید  دانلود برنامه Smule مود - نصب برنامه آوازخوانی فردی برای اندروید  دانلود برنامه Smule مود - نصب برنامه آوازخوانی فردی برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی