آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Free Download Manager - FDM v6.21.0.5634 | نصب برنامه دانلود منیجر قوی برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Free Download Manager - FDM - نصب برنامه فری دانلود منیجر برای اندروید

Free Download Manager عنوان یک مدیریت دانلود محبوب و رایگان جهانی بوده که برای پلتفرم های PC و Android عرضه شده است که در این نسخه از وبسایت پاتو یو قصد داریم ویژگی های نسخه اندروید اپلیکیشن را مورد بررسی قرار دهیم که پیشنهاد میشود باما همراه باشید. برنامه فری دانلود منیجر یا یک IDM قدرتمند در زمینه دانلود فایل ها از اینترنت بوده که در این زمینه میتوانید از تمام سرعت پهنای باند خود برای دریافت فایل ها برخوردار باشید. استفاده از فناوری های نوین روز دنیا میتواند ویژگی های کاربردی بسیاری را در اختیارتان قرار دهد که برای دانلود جدید ترین نسخه اپلیکیشن Free Download Manager با ما همراه باشید. از دیگر نرم افزاری مشابه می توان به نرم افزار مدیریت دانلود اندروید , دانلود EagleGet , دانلود IDM+دانلود IDM , دانلود Internet Download Accelerator Pro و Free Download Manager اشاره داشت.


دانلود Free Download Manager

✅ نام نرم افزارFree Download Manager❤️ تعداد دانلود2626
⭐نسخه نرم افزار6.21.0.5634🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل34 مگابایت

دانلود اپلیکیشن Free Download Manager - FDM - نصب برنامه فری دانلود منیجر برای اندروید

توضیحات Free Download Manager


برنامه Free Download Manager همانطور که گفته شد امکان دانلود فایل از اینترنت را به شما میدهد که در این زمینه محدودیتی مبنی برفرمت فایل نخواهید داشت. به آسانی میتوانید فایل هایی نظیر موسیقی و ویدیو و فایل های فشرده و حتی اسناد را با استفاده از این ابزار دریافت کنید. بنا به گفته استودیو سازنده اپلیکیشن که SoftDeluxe, Inc‏ نام دارد با استفاده از این برنامه میتوانید افزایش سرعت 10 برابری در دانلود را بهمراه داشته باشید که در این زمینه امکان دانلود فایل از تورنت نیز برایتان مقدور خواهد بود. تورنت یک شبکه اشتراک گذاری فایل بوده که برای دانلود از آن عملا باید از کلاینت های مخصوص استفاده کنید که این برنامه با پشتیبانی از ویژگی های آن میتواند فایل های تورنت را نیز دریافت کند.

برنامه Free Download Manager دانلود فایل های شمارا در محیطی ایمن انجام خواهد داد که براساس آن میتوانید دانلود را Stop بزنید و یا دریافت آنرا از ابتدا انجام دهید. ثابت نگهداشتن لینک های دانلود این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید فایل های مربوط را مجدد دریافت کنید که این ویژگی در برنامه های مشابه دیده نشده است. رابط کاربری ساده در کنار سرعت بالا در دریافت فایلها از اصلی ترین ویژگی های این برنامه بشمار میرود. نسخه مود و خریداری شده برنامه Free Download Manager را با ترافیک نیم بهاء میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید که امروزه این برنامه یک ابزار ضروری برای پلتفرم اندروید بشمار میرود. لازم به ذکر است بدانید امکان سازماندهی و مدیریت فایل های دانلود شده با استفاده از FDM را نیز خواهید داشت.

دانلود اپلیکیشن Free Download Manager - FDM - نصب برنامه فری دانلود منیجر برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Free Download Manager - FDM - نصب برنامه فری دانلود منیجر برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Free Download Manager - FDM - نصب برنامه فری دانلود منیجر برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Free Download Manager - FDM - نصب برنامه فری دانلود منیجر برای اندروید


پسورد فایل :
کپی