آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود FV File Manager 1.22.21 فایل منیجر اف وی برای اندروید

دانلود FV File Manager برای اندروید

FV File Manager نرم افزاری فوق العاده برای مدیریت اطلاعات می باشد.با استفاده از این برنامه می توانید به android/data در android/obb دسترسی داشته باشید،بدون این که لازم باشد سیستمتان را روت کنید. این اپلیکیشن مدیریت کردن فایل ها را با پروتوکل های مختلفی از جمله http, ftp و sftp امکان پذیر می کند. با این نرم افزار می توانید به شکل بی سیم اطلاعاتتان را باسرعت بسیار بالا انتقال دهید. اطلاعات شما می تواند از هر نوع فرمت تصویری،متنی، اسناد، و ... باشد. امکان انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی نیز وجود دارد.

می توانید اطلاعاتتان را به دوستانتان نیز ارسال کنید. این نرم افزار قادر به نمایش انواع فرمت های تصویری از جمله jpg, png, bmp, tiff, webp, heif, avif, ico, APNG و بسیاری دیگر می باشد. می توانید فایل های دلخواه خود را فشرده کنید، یا فایل های zip, rar, 7z, iso, dmg و بسیاری دیگر را از حالت فشرده خارج کنید. این اپلیکیشن امکان اسکن کردن و نمایش محتوای کدهای QR را به وجود می اورد. از فرمت های مختلفی در این زمینه پشتیبانی می شود. در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.


دانلود FV File Manager

✅ نام نرم افزارFV File Manager❤️ تعداد دانلود1617
⭐نسخه نرم افزار1.22.21🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل108 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FV File Manager


- اسکن بارکدهای QR

- ارسال و دریافت اطلاعات از کامپیوتر

- رابط کاربری دوستانه

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- امکان باز کردن فایل های فشرده

- نمایش تصاویر با فرمت های مختلف

- انتقال اطلاعات به شکل بی سیم

تصاویری از محیط نرم افزار FV File Manager :



دانلود FV File Manager برای اندروید  دانلود FV File Manager برای اندروید  دانلود FV File Manager برای اندروید  دانلود FV File Manager برای اندروید  دانلود FV File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی