آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Focus To-Do 15.0 پرمیوم | نرم افزار عالی مدیریت وظایف و افزایش تمرکز برای اندروید

دانلود Focus-To-Do

Focus To-Do نرم افزار ارائه شده SuperElement Soft است ، تخصص اصلی این نرم افزار افزایش تمرکز و افزایش بهره کاری و ذهنی شماست ، با بیش از 5 میلیون دانلود از بهترین ابزارهای افزایش تمرکز شما توسط گوشی اندروید می باشد. نرم افزار ترکیبی علمی از دو ابزار ( Pomodoro Timer و Task Management ) می باشد و به شما انگیزه می دهد تا متمرکز بمانید و کارها را انجام دهید.

 Focus To-Do تکنیک Pomodoro و لیست کارهای انجام شده را  ترکیب می کند، می توانید وظایف را در چک لیست کارهای خود ثبت و سازماندهی کنید، تایمر تمرکز را استارت بزنید و روی کار و مطالعه تمرکز کنید، یادآوری هایی را برای وظایف و کارهای مهم تنظیم کنید، زمان صرف شده را نیز رصد کنید. طبق وظیفه ای که می خواهید انجام دهید نرم افزار را استارت بزنید هر 25 دقیقه برای شما 5 دقیقه زمان استراحت در نظر گرفته شده است تا احساس زدگی از وظیفه و ختسگی نداشته باشید ، سر تایم به شما آلارم داده می شود. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 5 به بالا را دارا می باشد.


دانلود Focus To-Do

✅ نام نرم افزارFocus To-Do❤️ تعداد دانلود4800
⭐نسخه نرم افزار15.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل48 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Focus To-Do


- افزایش تمرکز و بازدهی بیشتر کارها

- پشتیبانی از استراحت های کوتاه و طولانی

- همگام سازی با همه پلت فرم

- گزارش روزانه / هفتگی / ماهانه

- پشتیبانی از جلوگیری از قفل صفحه

- قابلیت تنظیم یادآور

- دارای ویجت اختصاصی برای صفحه اصلی

تصاویری از محیط نرم افزار Focus To-Do


Focus To-Do  Focus To-Do  Focus To-Do  Focus To-Do


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی