آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار صداهای آرامش بخش برای اندروید Rain Sounds - Relaxing Rain 3.16.1

دانلود Relax Rain Nature sounds 

Rain Sounds - Relaxing Rain  ابزاری برای آرامش توسط صدای باران و صداهای مختلف طبیعت می باشد. ابزاری ایده آل برای استراحت، خواب، تفکر، تمرکز و فراموش کردن مشکلات زندگی و داشتن خوابی آرام در اختیار شماست.

ابزار دارای تامیر برای خاموشی و اجرا در پس زمینه می باشد که می تواند هنگام خواب از این حالت استفاده کنید. پس شما نگران بستن نرم افزار هنگام خواب نباشید زیرا بعد از تامیری که تعیین کرده اید به صورت خودکار انجام می گیرد. نرم افزار حاوی مناظر زیبای طبیعی و با ترکیبی از (انواع مختلف باران، باد، باران در پشت بام، باران در دریاچه، بارش باران در شب، طوفان گرمسیری، باران در باغ، باران در جنگل ، رعد و برق، و غیره) می باشد.

استفاده از این نرم افزار پس از یک روز پر تنش باعث به دست آوردن مجدد آرامش  درونی شما می شود و می توانید با بی خوابی خداحافظی کنید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.3 به بالا را دارا می باشد. دانلود نرم افزار صداهای آرامش بخش و دانلود Lightning Bug Sleep Clock پست های قبلی مرتبط با این پست می باشند.


دانلود Rain Sounds - Relaxing Rain

✅ نام نرم افزار Rain Sounds - Relaxing Rain ❤️ تعداد دانلود 109023
⭐نسخه نرم افزار 3.16.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 2.3 به بالا 🔆 حجم فایل 55 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Rain Sounds - Relaxing Rain

 

- بیش از 20 صدای آرامش بخش و زیبا با کیفیت بالا

- نرم افزار کاملا آفلاین و بدون نیاز به دسترسی به اینترنت

- دارای تایمر خواب و اجرا در پس زمینه

- قابلیت توقف صدا و پخش از جای قطع شده

- قطع به محض دریافت تماس

- دارای مناظر زیبای طبیعت

 

پسورد فایل :
کپی