آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات و فایل ها بین گوشی های اندروید و آیفون Anvsoft SynciOS Data Transfer 3.3.4

نرم افزار Anvsoft SynciOS Data Transfer

 

نرم افزار Anvsoft SynciOS Data Transfer یک ابزار کامل و ایده آل برای انتقال فایل ها و اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر می باشد. توسط این ابزار قادر به انتقال اطلاعات از iOS به آندروید، آندروید به iOS، اندروید اندروید و iOS به iOS می باشید. پشتیبانی از تقریبا همه فایل ها، از جمله مخاطبین، پیام های متنی، عکس ها، موسیقی، ویدئو و برنامه ها بین آیفون و آندروید بدون از دست دادن داده ها امکان پذیر می باشد. فقط کافی است دو دستاگه را به کامپیوتر وصل کرده و اطلالعات را بین آنها رد و بدل کنید.

نرم افزار در مرحله اول از گوشی مبدا اطلاعات را روی کامپیوتر ذخیره می کند و سپس در هر زمانی قادر به تزریق اطلاعات به گشوی جدید تنها با چند کلیک می باشید ، شما همچنین قادر به پشتیبان گیری از iTunes و انقتال به گوشی جدید می باشید.

شما می توانید آهنگ ها و لیست پخش را از کتابخانه iTunes به یک تلفن آندروید، آی فون، iPad و آی پاد منتقل کنید ، نرم افزار با برندهای مختلف نظیر اپل، آی فون، آی پاد، سامسونگ، HTC، سونی، موتورولا، ال جی و شیاومی کار می کند.


دانلود Anvsoft SynciOS Data Transfer

✅ نام نرم افزارAnvsoft SynciOS Data Transfer❤️ تعداد دانلود55631
⭐نسخه نرم افزار3.3.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل81 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Anvsoft SynciOS Data Transfer

 

- قابلیت انتقال اطلاعات بین آیفون و اندروید و یا آیفون به آیفون و اندروید به آیفون

- پشتیبانی از عکس ، فیلم ، مخاطبین و موزیک ها

- توانایی پشتیبان گیری کامل از گوشی و ذخیره روی کامپیوتر

- رابط کاربری آسان

پسورد فایل :
کپی