آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار ضبط خودکار مکالمات در اندروید Call Recorder ACR Premium v33.6

نرم افزار Call Recorder ACR

Call Recorder ACR یکی از ابزارهای برجسته در زمینه ضبط مکالمات در اندروید می باشد ، توسط این نرم افزار قادر به ضبط مکالمات ورودی و خروجی در اندروید می باشید. این ابزار قابلیت ضبط خودکار و اتوماتیک تماس های ورودی و خروجی و ذخیره در فرمت های رایج صوتی را دارا می باشد. این ابزار دارای رابط کاربری تمیز و بسیار زیبایی می باشد و شما را از ابزارهای دیگر کاملا بی نیاز می کند.

Call Recorder - ACR یک اپلیکیشن کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما در آن قادر به ضبط تماس های دریافتی و گرفته شده خودتان بپردازید . شما در این برنامه امکان جستجوی صوت های ذخیره شده را دارید در این برنامه شما می توانید فایل های ضبط شده را بر اساس تاریخ دسته بندی کنید . امکان انتخاب به صورت تکی و یا چندتایی در این برنامه وجود دارد و شما می توانید فایل هایتان را به صورت دسته جمعی انتخاب کنید به روی آنها پسورد گذاشته و از آن ها محافطت کنید ویا می توانید آنها را به عنوان فایل های مهم علامت گذاری کنید تا از حذف اتوماتیک آنها توسط برنامه جلوگیری کنید. این برنامه امکان قرار دادن ضبط به صورت خودکار و به صورت دستی نیز وجود دارد تا در صورت شروع تماس مکالمه تان ذخیره شود .

شما می توایند از داخل برنامه به صورت مستقیم فایل های ذخیره شدتان را در فضاهای ابری مثل گوگل درایو ، دراپ باکس در صورت داشتن اکانت در این شبکه ها نیز علاوه بر فضای داخلی دستگاه اندروید تان ذخیره کنید. در این برنامه مد های مختلف ضبط مکالمه براساس یک سری از شماره تلفن های خاص ، مخاطب هایتان وجود دارد تا فقط در صورت برقراری تماس با آنها فقط مکالمه این شماره ها و مخاطب ها ذخیره شود نه همه ی کسانی که با آنها مکالمه میکنید. امکان ذخیره کردن فایل های در فرمت های مختلفی صوتی نیز یکی دیگر از امکانات این برنامه می باشد . نسخه پرو این برنامه بدون هیچ گونه محدودیتی در امکانات این برنامه و هیچ نوع تبلیغات آزار دهنده می باشد .اجرای این برنامه به اندروید 4.0.3 و بالاتر نیاز دارد .

قابلیت های نرم افزار ضبط مکالمات در اندروید Call Recorder ACR

 

- قابلیت جستجو در مکالمات ضبط شده

- توانایی گروه بندی مکالمات ضبط شده

- ایمیل به شما در صورت ضبط

- قابلیت حذف خودکار مکالمات قدیمی

- قابلیت مارک مکالمات مهم جهت جلوگیری از حذف

- قابلیت انتخاب چند گانه ، حذف و ارسال

- نمایش عکس و نام مخاطب

- بلاک کردن یک شماره از ضبط مکالمه

- تنظیم ضبط به صورت خودکار یا دستی

- رمز عبور برای حفاظت از مکالمات ضبط شده

- ضبط در فرمت های مختلف صوتی

- قابلیت ضبط با تاخیر

- حالت ضبط مختلف نظیر ضبط بوسیه شماره ، مخاطب و یا مخاطبین انتخابی

- یکپارچه سازی با Dropbox و گوگل درایو

 و ....

  


پسورد فایل :
کپی