آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری برای اندروید 1.5.2 Purify -Save Battery Boost Ram

دانلود نرم افزار پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری برای اندروید Purify -Save Battery Boost Ram

 پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری Purify -Save Battery Boost Ram

 

Purify -Save Battery Boost Ram نرم افزاری است که پس از استفاده آن شما واقعا احساس می کنید که سیستمتان بهبود یافته است. این نرم افزار، برنامه هایی که سعی می کنند به طور خودکار در پشت پس زمینه شما فعال شوند را بلاک می کند. این کار باعث می شود سرعت رم شما بهبود پیدا کند. به عبارت دیگر سیستم شما سریعتر شده و مصرف انرژی شما کاهش پیدا می کند. به غیر از فقط یک محافظ باتری یا سریع کننده، این نرم افزار دارای یک سیستم مدیریتی اعلام اطلاعیه است.(notification manager) این سیستم تمام اعلامیه های شما را جمع کرده و در فضای اندکی جای می دهد که باعث می شود شما دید بهتر و زیباتری داشته باشید. تمام این کار ها باعث می شود که سیستم شما واقعا سریعتر از قبل به کار خود ادامه دهد. برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید 2.3 یا بالاتر می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار پیوریفای :

 

- با ویژگی speed booste به راحتی سرعت سیستم خود را بالا ببرید. این سیستم به طور خودکار برنامه های پس زمینه را بلاک کرده و در مصرف حافظه شما صرفه جویی می کند. یکی از کاربران این نرم افزار می گوید که این نرم افزار در تمام 360 روز سال عملکرد سیستمی شما را بهبود می بخشد و واقعا موثر می باشد.

- صرفه جویی در باتری: این نرم افزار اعلامیه های شما را به شکل اختصاصی در آورده  و با مدیریت آن ها کار را برای شما آسان می سازد.

- اگر سیستم شما روت شده باشد، این نرم افزار با قابلیت bloadtwave remover می تواند شما را از شر تمام bloatware که شما را آزار می دهند راحت کند. با این قابلیت سیستم شما سریعتر شده و حافظه گوشیتان حفظ می شود.

- چرا از CCleaner, Green Booster و دیگر نرم افزار های مشابه استفاده نشود؟ این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار ها توانایی بیشتری در خنک کردن باطری و سریع کردن سیستم شما دارد.

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود نرم افزار پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری برای اندروید 1.5.2 Purify -Save Battery Boost Ram  دانلود نرم افزار پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری برای اندروید 1.5.2 Purify -Save Battery Boost Ram  دانلود نرم افزار پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری برای اندروید 1.5.2 Purify -Save Battery Boost Ram  دانلود نرم افزار پیوریفای سریع کننده رم و پاک کننده مموری برای اندروید 1.5.2 Purify -Save Battery Boost Ram

 

پسورد فایل :
کپی