آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار ویرایشگر مدرن تصاویر برای اندروید Photo Lab PRO Picture Editor v3.13.2

دانلود نرم افزار Photo Lab Picture Editor FX برای اندروید

Photo Lab نرم افزاریست که داری رنج گسترده ای از استایل ها و افکت های جذاب می باشد. تا به امروز بیشتر از 500 نوع افکت را این نرم افزار ساپورت کرده است. مونتاژ عکس صورت، فریم تصویر، افکت های انیمیشنی و دیگر فیلتر ها برای این هستند که شما از این نرم افزار لذت ببرید. بدون استفاده از ابزار حرفه ای مانند فوتوشاپ، کاری کنید که عکس هایتان خلاقانه و حرفه ای بنظر برسند. می توانید عکسی که در این نرم افزار ساخته اید را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا به عنوان تصویر آواتر خود قرار دهید یا به عنوان یک پست کارت به دوستتان آن را هدیه دهید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Photo Lab PRO Picture Editor

✅ نام نرم افزارPhoto Lab PRO Picture Editor❤️ تعداد دانلود17498
⭐نسخه نرم افزار3.13.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل28 مگابایت

ویژگی های نرم افزار photo lab

 

- یکی از فریم های از پیش تعیین شده را انتخاب کنید و عکس خود را زیبا سازید.

- افکت های واقع گرایانه این نرم افزار مانند شن های ساحلی و ... باعث بدست آوردن تجربه ای فوق العاده برای شما می شوند.

- با قابلیت مونتاژ صورت ها می توانید عکس خود یا دوستتان را به حای جک اسپارو یا یک هیولای وحشتناک و یا یک فضانورد بگذارید. پیچیده ترین مونتاژ ها توسط الگوریتم این نرم افزار به شکل اتوماتیک حمایت می شود.

- دیگر نیازی به فوتوشاپ برای فیلتر های حرفه ای نیست،  با این نرم افزار می توانید با سرعتی خیلی بیشتری از اینگونه فیلتر های مختلف استفاده کنید.

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

        

پسورد فایل :
کپی