آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار TV Remote for Samsung Premium v8.0.2 کنترل از راه دور تلویزیون برای اندروید

دانلود نرم افزار Smart TV Remote for Premium برای اندروید

Smart TV Remote for Premium بیشتر از 1 میلیون بار توسط کاربران مختلف دانلود شده است. یکی از بهترین کنترل های تلویزیون های سامسونگ توسط سیستم عامل اندرویدی می باشد. با این برنامه می توانید گوشی اندرویدی خود را به کنترل تلویزیون هوشمند خود تبدیل کنید. عملکرد این برنامه مانند Samsung TV remote می باشد. تم ها و طرح بندی های مختلفی برای سلایق مختلف طراحی شده است. تنها کافیست تلویزیون و موبایل خود را به یک شبکه اینترنتی یکسان متصل سازید تا پس از آن بتوانید از ویژگی های از پیش تعریف شده این برنامه بیشترین استفاده را بکنید. از قابلیت اشتراک گذاری مدیا ها استفاده کنید، می توانید محتوا های مدیایی خود را از گوشی هوشمند خود به سیستم های uPNP / DLNA  انتقال دهید. مانند TV, Blu Ray player و ... . SmartNotify  به شما این امکان را می دهد که اعلامیه ای نظیر دریافت اس ام اس یا تماس را در صفحه تلویزیون سامسونگ خود مشاهده کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 2.3.3 و بالاتر قابل اجرا می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار Smart TV Remote for Premium  :

 

-  اگر مخاطبی که با شما تماس برقرار کرده است حزو لیست مخاطبینتان باشد، نه تنها شماره اش، بلکه نامش نیز در صفحه تلویزیونتان به نمایش درخواهد آمد.

- SmartNotify را می توانید خاموش یا روشن کنید.

- MediaShare به شما امکان اشتراک گذاری مدیا های گوشی هوشمندتان را می دهد.

- برای کار با این برنامه باید قابلیت  Wireless Remote Control / Network Remote Control در تلویزیونتان فعال باشد.

- Samsung TVs released in 2010 having model number greater or equal to LCD C650, LED C6500, PDP 6500  Samsung TVs released in 2011 having model number greater or equal to LCD D550, LED D5500 PDP 550 ساپورت می شوند.

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Smart TV Remote for Premium برای اندروید  دانلود نرم افزار Smart TV Remote for Premium برای اندروید  دانلود نرم افزار Smart TV Remote for Premium برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی