آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » آیفون » دانلود آیتونز مدیریت آیفون و آیپد iTunes 12.12.10.1

نرم افزار آیتونز مدیریت آیفون و آیپد iTunes 11.3.1.2

دانلود آیتونز iTunes

نسخه جدید نرم افزار آیتونز iTunes

دانلود آیتونز نرم افزار عالی مدیریت آیفون و آیپاد

 

iTunes آیتونز نام یک ابزار واسط بین آیفون و آیپد شما و کمپانی Apple می باشد. آیتونز دستگاه پخش رسانه ای، کتابخانه رسانه ها و مدیریت دستگاه تلفن همراه برنامه برای پخش، دانلود، و سازماندهی صوتی دیجیتال و ویدئو است. آیتونز ساده ترین راه برای سازماندهی و لذت بردن از موسیقی، فیلم، نمایش های تلویزیونی و برنامه ها می باشد. شما حتی قادر به گوش دادن به ایستگاه های رادیویی توسط آیتونز رایدو می باشید. بخش فروشگاه iTunes نیز در دسترس بر روی آی پاد لمسی، آیفون و iPad است.

بیش از 37 میلیون آهنگ با کیفیت ، مجموعه از نرم افزار های مفید ، فیلم و ویدیوها زیبا در انتظار شماست. مجموعه ای بی نظیر که برای هر آیفون و آیپد داری ضروری می باشد.

iTunes Match بخشی از نرم افزار است که به شما اجازه می دهد که تمامی آهنگ های روی دستگاه خود را به صورت ابری ذخیره نمایید و در تمامی دستگاه های خود آنها را به اشتراک گذاشته و پخش کنید ، همواره این آهنگ ها در هر جایی در دسترس شماست.

Apple TV هم مجموعه ای از فیلم ها و ویدیوها را با کیفیت HD و عادی در اختیار شما می گذارد می توانید آن را در تلیوزیون و یا لپ تاپ خود پخش کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

iTunes Radio هم ایستگاه های آنلاین رادیویی را در اختیار شما می گذارد با بهترین کیفیت ممکن ، می توانید آنها را پخش کنید و یا ذخیره کنید تا در در سر فرصت به رادیو ضبط شده گوش دهید.

همواره 100 آهنگ و یا فیلم برتر هفته در نرم افزار به شما نمایش داده می شود تا آهنگ و فیلم هایی که دیگران بیشتر مرور کرده اند را ببینید. ما برای شما در ادامه دو نسخه 32 و 64 بیتی این نرم افزار را که قابلیت نصب روی ویندوز را دارد اماده کرده ایم.


دانلود iTunes

✅ نام نرم افزارiTunes❤️ تعداد دانلود498901
⭐نسخه نرم افزار12.12.10.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل265 مگابایت

قابلیت های کلیدی iTunes


- پخش موسیقی: شما می توانید کتابخانه موسیقی خود را در iTunes سازماندهی کنید و موسیقی ها را پخش کنید. همچنین، می توانید لیست پخش ها، جدول زمانی پخش و قابلیت های مانند تکرار و تصادفی پخش را تنظیم کنید.

- مدیریت و همگام سازی دستگاه های iOS: با استفاده از iTunes، شما می توانید دستگاه های iOS خود را مدیریت کنید و اطلاعات مانند موسیقی، ویدئو، تصاویر و برنامه های نصب شده را بین دستگاه و کامپیوتر همگام سازی کنید.

- خرید و دانلود موسیقی و ویدئو: از طریق iTunes Store، شما می توانید موسیقی و ویدئوهای مورد علاقه خود را خریداری و دانلود کنید. iTunes Store یک فروشگاه آنلاین بزرگ است که محتویات متنوعی از جمله موسیقی، فیلم، پادکست، کتاب صوتی و برنامه های تلویزیونی را در اختیار شما قرار می دهد.

- پخش پادکست و کتاب صوتی: شما می توانید پادکست های مورد علاقه خود را در iTunes گوش کنید و کتاب های صوتی را بخرید و پخش کنید.

- ایجاد و سازماندهی پلی لیست ها: شما می توانید پلی لیست های مورد علاقه خود را در iTunes ایجاد کنید و موسیقی ها را بر اساس سبک، هنرمند یا دیگر معیارها سازم

اندهی کنید.

- مشاهده فیلم ها و برنامه های تلویزیونی: شما می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را در iTunes تماشا کنید و آن ها را از طریق Apple TV یا دستگاه های iOS خود پخش کنید.

- رادیو آنلاین: شما می توانید به رادیوهای آنلاین مورد علاقه خود گوش کنید و به پادکست هایی که در iTunes ارائه می شوند، دسترسی پیدا کنید.

- تبدیل فایل های صوتی: iTunes به عنوان یک مبدل فایل های صوتی نیز عمل می کند. شما می توانید فرمت های مختلف صوتی را به فرمت هایی مانند MP3 یا AAC تبدیل کنید.

پسورد فایل :
کپی