آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » تم پاییز برای اندروید 2.2 Autumn Launcher Theme

دانلود Autumn Launcher Theme برای اندروید

Autumn Launcher Theme تم جدید پاییزی می باشد که والپیپر های رایگانی را در اختیارتان قرار می دهد. با این اپلیکیشن آیکون های سیستم شما تغییر می کند و ظاهری فوق العاده می یابد. در حال حاضر از برند هایی همچون Samsung, Huawei, HTC و ... پشتیبانی می شود. کیفیت والپیپر این برنامه بسیار بالا بوده و برای انواع تبلت ها و اسمارتفون ها قابل استفاده است. افکت های ورودی و خروجی مختلفی با انجام حرکات دست شما انجام می شود.

لاک اسکرینتان را با این نرم افزار می توانید مزین کنید. برای استفاده از این تم،ابتدا باید CMM Launcher 2018 را بر روی سیستم خود نصب کنید. سپس این نرم افزار را دانلود نمایید و آن را اپلای کنید. ظاهر آیکون اپلیکیشن ها، ساعت، و ... تغییر می کند و به شکل پاییزی در می آید. تعداد زیادی از آیکون ها تحت پوشش این برنامه بوده و تقریبا برای تمامی شبکه های اجتماعی و نرم افزار های معروف، آیکونی اختصاصی در نظر گرفته شده است. با نصب لانچر این اپلیکیشن، می توانید تم های دیگری را نیز مطابق سلیقه خود دانلود نمایید. CMM Launcher 2018 بر روی اندروید 4.2 به بالا قال اجراست.

ویژگی های نرم افزار Autumn Launcher Theme :


- لانچر فوق العاده با افکت های ویژه

- پوشش مجموعه بزرگی  از آیکون ها

- والپیپر های تماما HD و با کیفیت

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- ارائه شده به شکل رایگان با قابلیت بروزرسانی

- اضافه شدن تم های جدید به لانچر برنامه

- قابل استفاده برای انواع برندها

- تغییر ظاهر سیستم به شکل قابل توجه


تصاویری از محیط نرم افزار Autumn Launcher Theme :


دانلود Autumn Launcher Theme برای اندروید  دانلود Autumn Launcher Theme برای اندروید  دانلود Autumn Launcher Theme برای اندروید  دانلود Autumn Launcher Theme برای اندروید  دانلود Autumn Launcher Theme برای اندروید


پسورد فایل :
کپی