آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود 4 Stitch EMUI 10 Theme تم اختصاصی هواوی EMUI 10 برای اندروید

دانلود Stitch EMUI 10 Theme برای اندروید

Stitch EMUI 10 Theme تمی اختصاصی برای کاربران گوشی های huwaei می باشد. با این نرم افزار می توانید ظاهری فوق العاده به گوشی های اندرویدی خود ببخشید. توجه داشته باشید برای باز کردن این اپلیکیشن، نیاز به ارتباط اینترنتی دارید. این اپلیکیشن برای EMUI 10 طراحی شده است. لطفا EMUI گوشی خود را پیش از نصب این برنامه بررسی کنید تا از سازگاری آن با گوشیتان مطمئن شوید. Stitch EMUI 10 Theme بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است. این نرم افزار آیکون های گوشی شما را اختصاصی می کند و ظاهری متفاوت به آن ها می بخشد. علاوه بر این ظاهر تماس گیرنده شما تغییر می کند و دکمه ها، ظاهری فانتزی و بامزه پیدا می کنند.

حتی آیکون های موجود در بخش تنظیمات گوشی شما ظاهری اختصاصی و خاص پیدا می کنند. Stitch EMUI 10 Theme دارای والپیپری با کیفیت نیز هست که با آیکون های آن تطابق کامل دارد. ماشین حساب، و بسیاری دیگر از اپلیکیشن های شما ظاهری اختصاصی و متفاوت پیدا می کنند. در صورتی که پس از نصب این برنامه، در نمایش اطلاعاتی مانند باقی مانده باتری به مشکل خوردید، کافیست گوشیتان را یک بار ریستارت کنید، این مشکلات حل می شود. Stitch EMUI 10 Theme بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Stitch EMUI 10 Theme :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- رابط کاربری مناسب

- آیکون های اختصاصی

- والپیپر با کیفیت

- قابل استفاده برای گوشی های huawei

- تنها سازگار با EMUI 10

- تغییر پیدا کردن ظاهر اپلیکیشن های اصلی

- مصرف پایین از منابع سیستمی

تصاویری از محیط نرم افزار Stitch EMUI 10 Theme :


دانلود Stitch EMUI 10 Theme برای اندروید  دانلود Stitch EMUI 10 Theme برای اندروید  دانلود Stitch EMUI 10 Theme برای اندروید  دانلود Stitch EMUI 10 Theme برای اندروید


پسورد فایل :
کپی