آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود نرم افزار RecoveryTools Lotus Notes Migrator 7.3 برنامه تبدیل کردن فایل های nsf

دانلود Lotus Notes Migrator برای ویندوز

RecoveryTools Lotus Notes Migrator این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن اسناد nsf, adress book ها و ورودی های تقویم می باشد. این نرم افزار به شکل گروهی عملیات تبدیل را انجام می دهد. می توانید تمام lotus note view ها را که شامل inbox, draft, sent, junk, trash و ... می شود را تبدیل نمایید. این نرم افزار قادر به خروحی گرفتن از اسناد پیش رو می باشد. دو گزینه برای نصب وجود دارد. می توانید این اپلیکیشن را تنها برای کاربری خودتان نصب کنید، یا می توانید آن را برای تمامی کاربران سیستمی که در اختیار دارید نصب نمایید. این اپلیکیشن دارای فیلترهایی پیشرفته برای تاریخ، دریافت کننده، فولدرهای استثنا، مرتب کننده، فولدر اصلی، فرمت نوشته ها و ... می باشد.

می توانید اسناد nsf ای که دارای فایل های ضمیمه شده هستند را نیز به راحتی تبدیل کنید. این اپلیکیشن هم از فایل های ضمیمه شده معمولی، و هم از فایل های embedded پشتیبانی می کند. می توانید فایل های nsf رمزگذاری شده را بدون داشتن فایل امنیتی user.id تبدیل نمایید. این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن تقویم های nsf به فایل های ics با تمام اطلاعاتش می باشد. می توانید این نرم افزار را روی تمامی ورژن های ویندوز و ویندوز سرور اجرا کنید. این اپلیکیشن به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است.


دانلود RecoveryTools Lotus Notes Migrator

✅ نام نرم افزارRecoveryTools Lotus Notes Migrator❤️ تعداد دانلود395
⭐نسخه نرم افزار7.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل34 مگابایت

ویژگی های نرم افزار RecoveryTools Lotus Notes Migrator :


- تبدیل کردن رگوهی فایل ها

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- تبدیل کردن فایل های nsf

- سازگار با فایل های رمزگذار یشده

- عدم نیاز به فایل user.id

- خروجی گرفتن از تقویم های nsf

- استفاده زا فیلترهای پیشرفته

تصاویری از محیط نرم افزار RecoveryTools Lotus Notes Migrator :

دانلود Lotus Notes Migrator برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی