دانلود رایگان » ریپوتاژ » دانلود نرم افزار iMyFone D-Back تعمیر و بازیابی اطلاعات آیفون برای ویندوز و مک

دانلود iMyFone D-Back for Windows برای کامپیوتر

iMyFone D-Back از قوی ترین برنامه های بازیابی اطلاعات می باشد که در سه نسخه مختلف رایگان، پولی و حرفه ای عرضه می شود. هیچ اهمیتی ندارد که چه نوع اطلاعاتی را در سیستم ios خود از دست داده اید، این برنامه تمامی داده های شما را اسکن و شناسایی می کند و با الگوریتم هایی قدرتمند، آن ها را بازیابی می نماید. آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که پیام، عکس یا مخاطبی را به طور اشتباهی از دست داده باشید؟ اگر اینطور است، جای هیچ نگرانی ای وجود ندارد. iMyFone برنامه ای شایسته برای بازیابی اطلاعات می باشد که بدون توجه به این که داده شما دارای چه نوع فرمتی است، آن را در صورت امکان بازیابی می نماید. عملکرد تعمیر این برنامه در نوع خود بی نظیر می باشد و چنان چه سیستم شما به علتی دچار مشکل نرم افزاری شده باشد، این برنامه به  عنوان راه حلی مناسب برای آن به شمار می آید.

بدون اهمیت به علت بازیابی کنید

 

- فایل هایی که به طور تصادفی حذف شده اند.

- شکسته شدن، آسیب دیدن و خراب شدن آیفون

- جیلبریک کردن سیستم عامل، فکتوری ریست یا برزورسانی های ios

- قفل شدن آیفون و عدم یافتن رمز عبور

 

در حال حاضر این برنامه از بیش از 22 فرمت گوناگون در آیفون پشتیبانی می نماید. شما می توانید فایل های متنی، تصویری، صوتی و ... را به راحتی بازیابی نمایید.

 

دانلود iMyFone D-Back برای ویندوز

 

چهار متد مختلف برای ریکاوری کردن داده ها

 

با توجه به نیازتان، روش مورد نظر را انتخاب نمایید. هر روش در بخش مخصوص به خود قابل استفاده می باشد.

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

 

چهار حالت مختلف برای ریکاوری سریع اطلاعات وجود دارد. اگر هیچ سرنخی برای این قضیه که چه نوع داده ای در کجا گم شده است ندارید، کار را به Smart Recovery بسپارید. با استفاده از اسکن هوشمند، این برنامه به طور خودکار انواع فایل ها را شناسایی می کند و بسته به زمان حذف شدن و نوع فرمت آن ها، عملیات بازیابی را شروع می نماید. اگر هیچ پشتیبانی ایجاد نکرده اید و اطلاعات خود را در ios از دست داده اید، حالت Recover from iOS Device را امتحان کنید. این برنامه عمیقا سیستم شما را اسکن می نماید و اطلاعات آن را بازیابی می کند. اگر سیستم خود را گم کرده اید، با این حال در iTunes برای خود پشتیبان تهیه کرده اید، به راحتی و بدون نیاز به دسترسی به سیستمتان می توانید اطلاعاتتان را مجددا بازیابی نمایید. کافیست از قابلیت Recover from iTunes Backup استفاده کنید تا به سرعت اطلاعات شما بازیابی شود. در نهایت با استفاده از قابلیت iMyFone D-Back  می توانید پشتیبان های خود را از حالت فشرده، در کامپیوتران در بیاورید و بدون بازنویسی دوباره آن ها در سیستم آیفون خود، آن ها را داشته باشید.

 

پیش از بازیابی، به داده های خود نگاه کنید :

 

- متن ها و تصاویر را پیش از بازیابی نگاه کنید.

- جزئیات داده مورد نظر را ببینید.

- مسیج ها و پیام های متنی را مشاهده نمایید.

- به مخاطبین خود نگاه کنید.

 

با قابلیت جدید این برنامه به سادگی می توانید مشکلات سیستم ios خود را رفع نمایید. آیا صفحه ای سیاه مشاهده می کنید و دیگر کاری از دست شما بر نمی آید؟ white Apple، صفحه مرگ سیستم ios را می بینید؟ به راحتی می توانید سیستم خود را تعمیر نمایید. این برنامه از سیستم شما محافظت می کند و اجازه تغییر در آن را بر خلاف iTunes و iCloud نمی دهد. دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. به سادگی داده های خود را بازیابی نمایید و سیستم خود را تعمیر کنید. نیازی به دانش قبلی نمی باشد، رابط کاربری ساده و روشن است.

 

چطور این برنامه کار می کند؟

 

با انجام تعداد کمی از مراحل، به سادگی داده های سیستم خود را بازیابی نمایید.

 

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

 توجه داشته باشید که می توانید داده های خود را به شکل اتوماتیک اسکن نمایید و در صورت وجود هر پشتیبانی، دیتا ها را مجددا بازیابی کنید. امنیت شما توسط سازندگان این برنامه، تضمین 100% ای می شود و بدون وجود هیچگونه نگرانی می توانید دیتا های خود را بازیابی کنید.

 

چگونگی استفاده  از نرم افزار برای بازیابی اطلاعات : 

 

قدم اول:

 

نرم افزار را باز کنید و بر روی start بزنید. صفحه ای مانند تصویر پایین برای شما به نمایش خواهد آمد. سپس نحوه از دست دادن اطلاعات خود را مشخص نمایید. به عنوان مثال factory reset، آیکون نارنجی رنگ برای وقتی است که شما داده های خود را در اثر factory reset از دست داده اید.

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

 

 قدم دوم :

 

 تمامی اسکن های مورد نیاز، توسط الگوریتم های پیشرفته این برنامه انجام می پذیرد و سیستم شما به طور کامل آنالیز می شود. داده مورد نظر شما چه در پشتیبان هایی نظیر iCloud باشد، و چه وجود نداشته باشد، این برنامه عمق سیستم شما را کاوش می کند و هر چیزی که قابل بازیابی باشد را برای شما به نمایش می گذارد.

 

 

 بازیابی اطلاعات از سیستم ios :

 

قدم اول:

 

پس از انتخاب گزینه Recover from iOS Device بر روی start بزنید و سپس نوع داده دلخواه خود را برای بازیابی انتخاب نمایید. برای انجام چنین کاری باید سیستم ios خود را به کامپیوتر متصل کنید تا عملیات آغاز شود. باید با صفحه ای مانند این عکس مواجه شوید.

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

قدم دوم :

 

حالا صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود، بر روی scan بزنید تا برنامه به طور خودکار عملیات لازم را انجام دهد.

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

 

قدم سوم :

 

حالا تمامی داده هایی که امکان بازیابی دارند برای شما به نمایش در خواهند آمد. می توانید پیش از بازیابی آن ها را ببینید تا در صورت نیاز آن ها را ریکاوری کنید. تمامی داده های مورد نظر خود را انتخاب نمایید، سپس بر روی recover بزنید تا عملیات بازیابی برای شما انجام شود.

 

 

آموزش تعمیر کردن سیستم ios :

 

 

قدم اول :

 

گزینه fix ios system را انتخاب نمایید و سپس اسمارتفون خود را با استفادهاز کابل به کامپیوتر وصل نمایید. باید با صفحه ای مانند عکس زیر مواجه شوید.

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

 

 

قدم دوم :

 

توجه داشته باشید که سیستم شما به آخرین ورژن ios که بر روی آن قابل اجرا می باشد، بروز می شود. اگر مشکلات شما، به علت سیستم عامل باشد، با صفحه ی زیر مواجه خواهید شد که در آن باید مدل سیستمتان را انتخاب نمایید تا نسخه رسمی رام سیستم عامل شما دانلود شود.

 

دانلود iMyFone D-Back برای کامپیوتر

 

 

قدم سوم :

 

صبر کنید که این برنامه به طور خودکار سیستم عامل را دانلود و نصب نماید. در حین این عملیات ابدا کابل را از سیستم خود جدا نکنید. صبر کنید تا پیام fixing finished به نمایش در بیایید. سپس می توانید کابل را جدا کنید و به راحتی از ios خود استفاده کنید.

 

نکته برای لایسنس رایگان :

 

برای مدتی محدود، امکان دریافت لایسنس به طور رایگان وجود دارد. توجه داشته باشید که امکانات نسخه پولی این برنامه، بیشتر از ورژن رایگان آن می باشد. با کامنت گذاری در زیر متن این پست وئ همچنین اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک یا توییتر و گروه های تلگرام می توانید با درج نظر از لایسنس رایگان این نرم افزار بهره ببرید، برای خود لایسنس دریافت نمایید.

پسورد فایل :
کپی
گیفت کارت