آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » ضد هک و جاسوسی » دانلود نرم افزار ZookaWare Pro 5.2.0.25 برنامه ضد جاسوسی و ابزارهای مخرب ( برای کامپیوتر )

دانلود ZookaWare Pro برای ویندوز

ZookaWare به کامپیوتر خود اهمیت دهید. اسپایورها، اپلیکیشن های غیر ضروری، فایل های junk، کلید های رجیستری قدیمی، کوکی ها و ... را از سیستم خود پاک کنید تا از شر ارور های مختلف راحت شوید؛ سیستمتان امن تر گردد؛ و سریع تر در وب مرور کنید. این نرم افزار به شکل خودکار بروزرسانی می شود و سیستم شما را اسکن می کند. علاوه بر این رجیستری سیستم شما را بهینه سازی و پاک می کند تا سرعت سیستمتان بالاتر برود.

فضای قابل توجهی از سیستم شما با پاک شدن فایل های غیر ضروری و موقتی آزاد خواهد شد. مشکلات مرتبط با مرورگر و اینترنت حل می شوند و امنیت سیستمتان بالاتر می رود. می توانید جلوی پاپ آپ هایی که adware ها تولید می کنند را بگیرید. اسکن سیستم شما در سه مرحله آسان انجام می شود. احساس می کنید هکر ها سیستم شما را هک کرده اند و سیستمتان کند شده است؟ ارورها و افت سرعتی را تجربه کرده اید که آنتی ویروس ها قادر به حل آن نبوده اند؟ از سال 2004 به اینور؛ چنین مشکلاتی رایج بوده اند و برای حل آن ها باید از اپلیکیشن هایی مانند ZookaWare استفاده کنید. این نرم افزار با مرورگر های محبوبی همچون کروم، فایرفاکس، ادج، اپرا و اکسپلورر سازگار است و قادر به پاک سازی آن هاست. گزارشی جامع از عملیات برنامه نیز تولید می شود که کاربران حرفه ای تر می توانند با کمک آن ویندوز خود را حتی بیشتر بهینه سازی کنند. سیستم تولید گزارش برنامه؛ همه اپلیکیشن ها را در نظر می گیرد. دانلود UnHackMe از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار ZookaWare


- افزایش دادن سرعت اینترنت

- جلوگیری از adware ها

- پاک کردن کامل spyware ها

- بروزشدن دائمی دیتابیس برنامه

- افزایش دادن سرعت ویندوز

- حذف کننده فایل های غیر ضروری

- تولید گزارشی جامع از عملیات برنامه

- افزایش دادن امنیت سیستم

- حل کردن ارورهای سیستم


تصاویری از محیط نرم افزار ZookaWare :


دانلود ZookaWare Pro برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی