آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود سریال بر سر دو راهی با لینک مستقیم

دانلود سریال بر سر دو راهی

قسمت 16 ( آخر ) بر سر دو راهی قرار گرفت

 

بر سر دو راهی سریال خانوادگی ای می باشد که در نوروز 98 از شبکه دو به نمایش در خواهد آمد. نام سریال بر سر دو راهی ابتدا ساده دلان بود اما بنا به دلایلی تصمیم گرفته شد که نام آن به بر سر دو راهی تغییر پیدا کند. این مجموعه در 13 قسمت از شبکه دو به نمایش در می آید. مکان فیلم برداری در یک قهوه خانه است و بازیگران نام آوری در این مجموعه به نقش آفرینی می پردازند. نویسندگی و تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی بر عهده حامد عنقا بوده و بهرنگ توفیقی آن را کارگردانی کرده است. بهرنگ توفیقی در کارنامه کارگردانی خود سریال زیر پای مادر، آمین، انقلاب زیبا، مسیر انحرافی، عقیق و پدر را دارد. بازیگرانی همچون حمید گودرزی، بهرنگ علوی، شهین تسلیمی و ... در این مجموعه جذاب بازی می کنند و داستانی متفاوت را به نمایش می گذارند.


داستان این مجموعه حال و هوایی عاشقانه دارد که با مفاهیم و مسائل امروزی، همراه شده است. داستان این سریال به گفته نویسنده آن به شکل غیر خطی بیان می شود و تشخیص تاریکی و روشنایی شخصیت های مختلف، کاری دشوار خواهد بود. بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی، یلدا قشقایی، شیرین آقاکاشی، داود بنی اسد، محمد شهرابی از دیگر بازیکنان این مجموعه هستند.


بازیگران سریال بر سر دو راهی


بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی، یلدا قشقایی، شیرین آقاکاشی، داود بنی اسد، محمد شهرابی، حمید گودرزی، بهرنگ علوی، شهین تسلیمی 


تصاویری از سریال بر سر دو راهی


دانلود سریال بر سر دو راهی
پسورد فایل :
کپی