آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود تم جدید و فوق العاده شیک Smoked برای ویندوز 7

دانلود تم جدید و فوق العاده شیک Smoked برای ویندوز 7

در این پست از سایت پاتوق یو تم زیبای Smoked را به شما عزیزان پیشنهاد می کند، این تم شیک علاوه بر زیبایی باعث شادابی دسکتاپ شما خواهد شد و محیطی چشم نواز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.این تم زیبا تغییراتی در بخش آیکون ها و تسکبار و نوار عنوان و نوار منو و … ایجاد خواهد کرد و با این حال هیچ تأثیری در روند کار و سرعت ویندوز نخواهد داشت. امیدواریم این تم شیک مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

 

آموزش کامل استفاده از تم :

 

1- انبتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید و سپس به مسیر زیر بروید

 

Tools -->UniversalThemePatcher_20090409

 

بسته به نوع ویندوز 32 بیتی یا 64 بیتی یکی از فایل ها را اجرا کنید و در فایل باز شده عبارت patch را کلیک کنید که معمولا دو گزینه فعال وجود دارد که باید روی ان کلیک کنید سپس کامپیوتر را ریست کنید .

 

2- بعد از بالا آمدن ویندوز به داخل فایل دانلودی بروید و محتویات دانخل فولدر Theme را در مسیر تم های ویندوزتان که در این مسیر Windows\Resources\Themes کپی کنید .

 

3. فایل موجود در فولدر System فایل دنلودی را بسته به نوع ویندوز 32 یا 64 بیتی در مسیر Windos/System کامپیوترتان کپی کنید .

 

4- در صورتی که میخواهید ایکن استارت ویندوزتان هم تغییر کند و هم سو با تم شود . نرم افزار Windows 7 Start Orb Changer که در مسیر Tools فایل دانلودی گنجانده شده است را اجرا کرده و سپس روی Chnage کلیک کنید و مسیر BMPs\StartOrb را رفته و عکس موجود را انتخاب کنید.

 

5- برای تغییر نشانگر ماوس و صداهای ویندوز هم به پشوه های Sounds و Crusre رجوع کرده و در مسیر مشخص شده در فولدر ویندوزتان کپی کنید .

پسورد فایل :
کپی