آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Timespinner چرخ زمان برای کامپیوتر

دانلود Timespinner برای ویندوز

Timespinner به گذشته بازگردید تا خود سرنوشت را تغییر دهید. در این داستان ماجراجویانه جذاب که از اکشن پلتفرمر های دهه 90 میلادی الهام گرفته شده است به نگهبان زمان Lunais بپیوندید و به او کمک کنید تا انتقام قتل عام خانواده اش توسط امپراطوری را بگیرد. در حالی که خانواده Lunais جلوی چشمانش به قتل رسید، چرخ زمان باستانی نیز نابود شد و ناگهان به جهانی ناشناخته تلپورت شد. او در حالی که در جهانی ناشناخته تقریبا امیدی نداشت قسم خورد که انتقامش را از امپراطوری شیطانی Lachiem بگیرد. با این حال گاهی تاریخ به آن اندازه که سیاه سفید به نظر می رسد نیست.

در جهانی پیکسلی کاوش کنید و کره های جادویی را جمع آوری کنید تا با ترکیب قدرت آن ها دشمنان خود را نابود سازید. با موجودات دوست داشتنی مانند اژدهایان میف دوست شوید و به آن ها آموزش دهید تا در نبرد ها به شما کمک کنند. مهارت های خود را در نبرد با باس های قدرتمند به چالش بکشید. زمان را متوقف کنید تا از دشمنان جاخالی دهید. از این قدرت برای حل کردن پازل هایی که مانعتان می شوند استفاده کنید. شکست دادن باس ها، نیاز به استفاده از استراتژی، مهارت و سرعت عمل خواهد داشت. مکان های مخفی را بیابید و از اسرار آن ها مطلع شوید.


ویژگی های بازی Timespinner :


- پازل های مختلف و جذاب

- گیم پلی الهام گرفته شده از بازی های دهه 90

- ماجراجویی در جهانی ناشناخته

- دوست شدن با موجودات مختلف

- مبارزه با باس های قدرتمند

- روایتی جذاب از انتقام

- قدرت سفر در زمان، جاخالی دادن از حمله دشمنان


تریلر بازی Timespinner :



حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز XP
پردازنده: دو هسته
حافظه: 1 گیگابایت رم
گرافیک: DirectX 9.0c compatible, PixelShader & Vertex Shader 1.1
DirectX: نسخه 9.0
ذخیره سازی: 400 مگابایت فضای موجود
کارت صدا: سازگار با DirectX 9.0c


تصاویری از محیط بازی Timespinner :


دانلود Timespinner برای ویندوز  دانلود Timespinner برای ویندوز  دانلود Timespinner برای ویندوز  دانلود Timespinner برای ویندوز  دانلود Timespinner برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی