آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » بازی جوینده ماجراجویی برای ویندوز Quest Hunter

دانلود Quest Hunter برای ویندوز

Quest Hunter یک بازی اکشن RPG است، جایی که در آن انتخاب های شما مسیرتان را در داستان معین می کنند. هزاران شئ ارزشمند و رازهای پنهان را بیابید، پازل های مختلف را حل کنید و کاراکتر خود را لول آپ کنید و مهارت های مختلف را به او بیاموزید تا باس های دشمن را به راحتی شکست دهید. با دوستان خود بازی کنید یا به تنهایی به نقش آفرینی بپردازید. شما می توانید تا 4 نفر را در گروه خود داشته باشید. به جهان تاریکی خوش آمدید.

این جهان با قوانین مختص به خودش اداره می شود. در اینجا آتش گنجینه اصلی است و بیل همراهی ارزشمند و وفادار به شمار می رود. به اندازه کافی برای افراد شرور دردسر و مشکل وجود دارد، با این حال دوبرابر آن برای قهرمانان است. شما به عنوان یک قهرمان باید لول خود را بالا ببرید. فضای بیشتری برای کمپ خود طلب کنید، تیمی از دوستان خود تشکیل دهید، از کمپ خود در مقابل مهاجمان دفاع کنید، پازل های مختلف را حل کنید، گنجینه های زیر زمینی را بیابید و پرنسس را نجات دهید. دیالوگ هایی غیر خطی را تجربه کنید، دشمنانی حیله گر انتظار شما را می کشند. دانجئون ها به شکل تصادفی تولید می شوند و دشمنان به شانس شما بستگی خواهند داشت.


ویژگی های بازی Quest Hunter :


- انتخاب های شما در نتیجه کارهایتان اثر خواهند گذاشت.

- به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید.

- پازل های مختلف را حل کنید.

- در دانجئون ها باس ها را شکست دهید.

- سلاح های مختلف برای مجهز کردن قهرمان

- گنجینه های مختلف برای جمع آوری

- آتش، گنجینه ای ارزشمند در دنیایی تاریک


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز ایکس پی SP2 یا بالاتر
پردازنده: 1.4 گیگاهرتز یا سریعتر
حافظه: 2 گیگابایت رم
گرافیک: کارت گرافیک پشتیبانی شیدر 3.0
DirectX: نسخه 9.0
ذخیره سازی: 2 گیگابایت فضای موجود

 

تصاویری از محیط نرم افزار Quest Hunter :


دانلود Quest Hunter برای ویندوز  دانلود Quest Hunter برای ویندوز  دانلود Quest Hunter برای ویندوز  دانلود Quest Hunter برای ویندوز  دانلود Quest Hunter برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی