آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Jump King پادشاه پرش برای کامپیوتر

دانلود Jump King برای ویندوز

Jump King  یک بازی پلتفرمه جذاب است که در آن از روی موانع مختلف می پرید و برای یافتن Smoking Hot Babe افسانه ای تلاش می کنید. شما در این ماجراجویی تنها هستید، و برای بالا رفتن نیاز به استاد شدن در تکنیک پرش خواهید داشت. همیشه سعی کنید که به خاطر داشته باشید در هر پرش، درسی برای یاد گرفتن وجود دارد. در هر پرش، شما تنش و استرس را احساس خواهید کرد؛ اگرچه نمی توانید کشته شوید! دلیل آن این است که یک پرش اشتباه می تواند سبب افتادن درارتفاع زیادی شود و برای برگشتن به نقطه قبلی خود مجبور به پرش های زیادی خواهید شد. مکانیسم بازی ساده است. دست خود را برای تنظیم هر پرش نگه دارید و سپس رها کنید پرش انجام شود.
بر خلاف سادگی مکانیسم بازی، استاد شدن در آن کار مشکلی است. شما مجبور خواهید بود که هر شرایط را به شکل جداگانه قبل از پرش در نظر بگیرید، چرا که زمانی که سقوط کنید هیچ راه برگشتی از هوا ندارید. تنها راهی که باید طی کنید به سمت بالا است، و تنها دشمنتان خودتان هستید. به محض این که پرش را انجام دهید هیچ راه برگشتی ندارید. همیشه راه های واضح، بهترین نیستند. جهانی اسرار آمیز با کاراکتر های مختلف را تجربه کنید که از آن ها متنفر می شوید یا عاشقشان می گردید‌.

ویژگی های بازی Jump King


- گرافیک دوست داشتنی کلاسیک

- جهانی اسرار آمیز با کاراکتر های مختلف

- گیم پلی مشکل اما اعتیاد آور

- به چالش کشیدن دوستان

- پشتیبانی از دسته های مخصوص بازی

- ساعت ها گیم پلی جذاب

- یادگیری آسان، سخت استاد شدن


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7
پردازنده: دو هسته 2.4 گیگاهرتزی
حافظه: 2 گیگابایت رم
ذخیره سازی: 1200 مگابایت فضای موجود

تصاویری از محیط بازی Jump King :


دانلود Jump King برای ویندوز  دانلود Jump King برای ویندوز  دانلود Jump King برای ویندوز  دانلود Jump King برای ویندوز  دانلود Jump King برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی