آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Haven Moon پناهگاه ماه برای کامپیوتر

دانلود Haven Moon برای ویندوز

Haven Moon  شما را به جهانی اسرار آمیز می فرستد، جایی که شما در آن باید جزیره های متروکه را کاش کنید و اسرار پنهان آن را برای یافتن گنجینه ها حل کنید. در این بازی شبه اسرار آمیز که از جهان Jules Verne الهام گرفته شده است، از حواس و هوش خود استفاده کنید تا راهتان را در گذرگاه های مخفی بیابید. شما به سلوس فرستاده شده اید، قمر سیاره منرا. در جلوی شما، جعبه ای آهنی باز می شود و درون آن، یاد داشتی از اکتور تورن، تنها بازمانده حادثه وخیمی که جهان او را نابود کرد می یابد. در یادداشتش؛ او توضیح می دهد که آرزو دارد به شما گنجینه ای که در طول زندگی اش جمع کرده است را بدهد.
پس از آن، شما باید به کاوش در جزایر سلوس بپردازید تا با اکتور تورن آشنا شوید، از اتفاقی که برای او افتاده است با خبر شوید و مکان گنجینه ها را بیابید. در نهایت باید نحوه بازگشت از این جزایر را پیدا کنید. گیم پلی Haven Moon بر اساس کاوش، مشاهده، گوش دادن و حل کردن مسائل است. با کمک داستان شما پازل هایی که در محوطه گنجانده شده اند را حل کنید تا به پایان این ماجراجویی برسید. هرچقدر که بخواهید می توانید برای حل پازل ها زمان صرف کنید. هیچ کس شما را در این جا اذیت نخواهد کرد. پازل ها نه خیلی راحت هستند و نه خیلی سختند، درست مانند طول ماجراجویی که نه طولانی است و نه کوتاه.

ویژگی های بازی Haven Moon


- پازل هایی شهودی

- رابط کاربری بسیار ساده و دوستانه

- کاوش در جهانی متفاوت و آرامش بخش

- گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا

- داستانی جذاب و متفاوت

- گیم پلی ای مناسب تمامی سنین

- حل کردن انواع پازل های چالش بر انگیز


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7
پردازنده: هسته i5 اینتل
حافظه: 4 گیگابایت رم
گرافیک: اینتل HD 4000
ذخیره سازی: 1500 مگابایت فضای موجود

تصاویری از محیط بازی Haven Moon :


دانلود Haven Moon برای ویندوز  دانلود Haven Moon برای ویندوز  دانلود Haven Moon برای ویندوز  دانلود Haven Moon برای ویندوز  دانلود Haven Moon برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی