آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Empire Earth 3 امپراطوری زمین 3 برای کامپیوتر

دانلود Empire Earth 3 برای ویندوز

Empire Earth 3 سومین قسمت از سری محبوب Empire Earth می باشد که رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. آخرین امپراطوری را در میدان جنگی که کل زمین را در بر گرفته ایجاد کنید. سه نژاد منحصر به فرد وجود دارد که می توانید امپراطوری خود را با انتخاب آن ها ایجاد کنید. البته می توانید نژاد دلخواه خود را نیز بسازید. از قدرت های فرابشری استفاده کنید و میدان نبرد را در دست بگیرید. هدف نهایی شما شکست دادن تمام دشمنان و تحت کنترل گرفتن کل زمین است. برای اولین بار در سری بازی Empire Earth این شما هستید که تاریخ را می نویسید. جهان به ایالت های مختلف تقسیم شده است و شما آن ها را یک به یک تسخیر می کنید.

امپراطوری خود را هدایت کنید و با بدست آوردن تکنولوژی های جدید، دمار از روزگار دشمنان خود در بیاورید. از چالش های سیاسی تا اقتصادی و ... را در این بازی تجربه خواهید کرد. Empire Earth 3 ترکیبی منحصر به فرد و اورجینال از 4X و استایل کلاسیک RTS می باشد. برای هر تمدنی که انتخاب می کنید، گزینه های زیادی را خواهید یافت که با آن ها قادر به پیشرفت و توسعه امپراطوری خود خواهید بود. اگر از بازیکنان وارکرفت باشید، احتمالا تشابه گرافیکی Empire Earth 3 را با وارکرفت 3 تشخیص خواهید داد. دانلود بازی Prison Architect - Psych Ward و دانلود بازی Quantum Conundrum از سری بازی استراتژیک کامپیوتر می باشند.

ویژگی های بازی Empire Earth 3


- سیستم پیچیده استراتژی

- مدیریت امپراطوری از جهات مختلف

- گرافیک مشابه وارکرفت

- تسخیر کردن کل جهان

- ساخت نژاد دلخواه

- مجموعه مختلفی از سلاح ها

- ترکیبی اورجینال از 4X و RTS

- امکان انجام بازی در حالت چند نفره


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم: ویندوز XP / Vista / 7/8
پردازنده: 2.2 گیگاهرتز Intel Pentium 4 2.2 2.2 GHz, AMD Athlon (64 3500+ یا سریعتر)
حافظه: 1 GB RAM
کارت گرافیک: کارت گرافیک سری NVIDIA GeForce 7000 یا کارت های ویدئویی سه بعدی سازگار با DirectX 9.0c با 256 MB 3D، پشتیبانی از سخت افزار T&L و Shader Model 3.0 یا بالاتر (کارت های ویدیویی سه بعدی سازگار با 512 MB SLI پیشنهاد می شود)
ذخیره سازی: 6 گیگابایت HDD
صدا: کارت صوتی سازگار با DirectX 9.0c

تصاویری از محیط بازی Empire Earth 3 :

 

دانلود Empire Earth 3 برای ویندوز  دانلود Empire Earth 3 برای ویندوز  دانلود Empire Earth 3 برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی