آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Lair of the Clockwork God - بازی لانه خدای ساعت برای کامپیوتر PC

دانلود Lair of the Clockwork God برای ویندوز

Lair of the Clockwork God

بازی پلتفرمر، ماجراجویانه، کلیکی، و سریعی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. این بازی جز بازی کم حجم کامپیوتر می باشد. به بن و دن در مسابقه آن ها با زمان بپیوندید و جلوی رخ دادن فجایع را بگیرید. یکی از پاهای بن در سال 90 گیر افتاده است و هیچ وقت از سطح زمین جدا نمی شود. اگر برایش اجسام به درد نخور جمع آوری کنید؛ خوش حال می شود. او می تواند با ترکیب آن ها پازل های مختلفی را حل کند. دن، همکار او است. دن می خواهد به بزرگترین کاراکتر پلتفرمر تبدیل شود و هر چیزی را که لازم باشد در این زمینه دارد. او حساس است و بینی ای دارد هیچ هم خوانی ای با صورتش ندارد. پازل های کلاسیک کلیکی مختلف را حل کنید. کاراکتر های خود را ارتقا دهید. آن ها می تواند پرش های بلندتری انجام دهند، سریع تر بدوند، و با تفنگ درخشان خود هر چیزی را منفجر کنند.

دن مکان های جدیدی را برای شما آزاد خواهد کرد و بن به شما کمک می کند که پازل های مختلف را حل کنید. اگر بازی های قدیمی دان و بن را دنبال نکرده اید (که باید دنبال کنید) یا به یاد نمی آورید که چه اتفاقاتی در گذشته افتاده است نگران نباشید. این بازی به شکل کاملا مستقل توسعه داده شده است و برای سر در آوردن از آن نیازی نیست که بازی های سری قبل را دنبال کرده باشید. Lair of the Clockwork God  21 اچیومنت استیمی دارد و از برخی از دسته ها نیز پشتیبانی می کند. این بازی با استقبال بی نظیری از کاربران رو به رو شده است.

ویژگی های بازی Lair of the Clockwork God


- کسب امتیاز باور نکردنی 100% از کاربران استیمی

- دارای 21 اچیومنت استیمی

- پشتیبانی از برخی از دسته ها

- فضایی ماجراجویانه و به یاد ماندنی

- داستانی مستقل از سری اصلی

- حل کردن پازل های مختلف

- مناسب برای تمامی رده های سنی

- گرافیک ساده دو بعدی


تریلر Lair of the Clockwork God


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7 و بالاتر
پردازنده: 2.4 گیگاهرتز
حافظه: 4 گیگابایت رم
گرافیک: GeForce 8800 معادل یا بالاتر
DirectX: نسخه 9.0c
فضای ذخیره سازی: 1 گیگابایت فضای موجود
کارت صدا: مگر سال 1991 است؟ بله کارت صدا لازم است. Onboard باشد هم کافیست.
یادداشت های اضافی: اگر می خواهید روی لپ تاپ بازی کنید؛ حتما توجه کنید که کارت گرافیک اختصاصی روی آن نصب شده باشد. کارت های Onboard به مشکل می خورند.

تصاویری از محیط بازی Lair of the Clockwork God :


دانلود Lair of the Clockwork God برای ویندوز  دانلود Lair of the Clockwork God برای ویندوز  دانلود Lair of the Clockwork God برای ویندوز  دانلود Lair of the Clockwork God برای ویندوز  دانلود Lair of the Clockwork God برای ویندوز


آموزش نصب بازی Lair of the Clockwork God


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید.

4 - سپس فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید



پسورد فایل :
کپی