آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Shadow Empire نصب بازی امپراطوری سایه برای کامپیوتر

دانلود Shadow Empire برای ویندوز

Shadow Empire بازی بسیار بزرگ و نسبتا پیچیده نوبتی ای می باشد که ترکیبی منحصر به فرد از سیستم مبارزه، عناصر 4x، و نقش آفرینی دارد. شما در نقش فرمانده ملتی کوچک بازی خواهید کرد. فردی که باید سیاره ویران شده را تسخیر کند و آن را به شکوه برساند. شما لیدرهایی دارید که به شما کمک می کنند تا مناطق مختلف تحت کنترل خود را مدیریت کنید. ادمینستاتور ها سازمان های شما را کنترل می کنند و لشکر هایتان را هدایت می کنند. شما در نبرد های مختلفی قرار خواهید گرفت. باید بودجه ها و مخارج اقتصادی را تنظیم کنید، روابط دیپلماسی خاص خود را انتخاب کنید و سازمان های مختلف را مدیریت کنید.

این بازی به گونه ای توسعه داده شده است که بتوانید آن را چندبار تمام کنید، بدون این که خسته شوید. سیستمی مستقل برای تکنولوژی ها، تحفیفات و ... در بازی تعریف شده است. در هر بازی، با قطعات مختلفی نقش آفرینی خواهید کرد. جهان بازی به گونه ای طراحی شده است که حس حضور در جهانی آینده نگرایانه و تاریک را به پلیر القا کند و در عین حال آشنا باشد. در Shadow Empire تلاش شده است گیم پلی تا جای ممکن واقع گرایانه باشد. باید لیدرهایتان را راضی نگه دارید تا کارهایشان را درست انجام دهند و در عین حال هوس انقلاب به سرشان نزند. در بیشتر نوبت هایتان باید تصمیم های پیچیده ای بگیرید.

ویژگی های بازی Shadow Empire


- بیش از 100 نوع مختلف آرایش نظامی

- کشف بیش از 30 مدل مختلف از سلاح ها

- تحقیق بر روی سلاح های جدید

- گسترش دادن شبکه نظامی

- لیدرهای ناراضی می توانند قیام کنند.

- تنظیم کردن روابط دیپلماسی

- روش های مختلف برای معدن کاوی

- پشتیبانی از حالت چند نفره

- پیدا کردن اشیاء عطیقه ارزشمند

- سیستم اقتصادی نسبتا پیچیده


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز ویندوز 8 ، ویندوز 10
پردازنده: 1.5 گیگاهرتز
حافظه: رم 2 گیگابایتی
گرافیک: حافظه ویدئویی 8MB
DirectX: نسخه 9.0c
فضای ذخیره سازی: 500 مگابایت فضای موجود
کارت صدا: کارت صوتی سازگار با DirectX9

تصاویری از محیط بازی Shadow Empire :


دانلود Shadow Empire برای ویندوز  دانلود Shadow Empire برای ویندوز  دانلود Shadow Empire برای ویندوز  دانلود Shadow Empire برای ویندوز  دانلود Shadow Empire برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی