آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Destroy All Humans نصب بازی همه انسان ها را نابود کن برای کامپیوتر

دانلود Destroy All Humans برای ویندوز

Destroy All Humans! بازی فرقه ای و کلاسیک جذاب بار دیگر برگشته است. مردم دهه 50 میلادی را وحشت زده کنید. dna آن ها را جمع کنید و دولت های آن ها را ساقط کنید. انسان های ضعیف را با مجموعه سلاح های بیگانه ای که در اختیار دارید نابود کنید و از توانایی های ذهنیتان استفاده کنید. Destroy All Humans! با استقبال بی نظیری از کاربران استیمی مواجه شده است. به شکلی که بیش از 96% از کاربران این بازی را پسندیده اند. Destroy All Humans! دارای 40 اچیومنت نیز هست و با دسته یا کیبورد می توانید آن را دنبال کنید. با توانایی های ذهنیتان دشمنان را بلند کنید یا آن ها را با اشیاء مختلف بمباران نمایید.

در شهرهای مختلف کاوش کنید. از داستان منحصر به فرد این بازی لذت ببرید. جت پکی در اختیار دارید که با آن می توانید پرواز کنید و از روی هوا دشمنان خود را مورد هدف قرار دهید. شهر های انسان ها را با خاک یکسان کنید. Destroy All Humans به 12 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این بازی گرافیکی سه بعدی و چشم گیر دارد. به جزئیات مختلف اهمیت داده شده است و می توانید در مناطق مختلف، این جزئیات را مشاهده کنید. افکت های نوری و جلوه های بصری ویژه این بازی، نبرد های اکشن شما را حتی جذاب تر از آن چیزی می کند که فکرش را می کنید.

ویژگی های بازی Destroy All Humans!


- حمله های ذهنی

- استفاده از تجهیزات بیگانه ها

- نابود کردن شهر های انسان ها

- گرافیک سه بعدی با جزئیات بالا

- نبرد های اکشن جذاب

- پشتیبانی از دسته ها و کنترلرها

- بازی در نقش فردی شرور

- دارای 40 اچیومنت استیمی

- ترجمه شده به 12 زبان زنده دنیا


تریلر بازی Destroy All Humans


حداقل سیستم مورد نیاز:


به یک پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی احتیاج دارد
سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیتی)
پردازنده: AMD / Intel CPU با سرعت 3.0 گیگاهرتز یا بالاتر: AMD Kaveri A10-7850K یا Intel Pentium DualCore G3220 یا جدیدتر توصیه می شود / Ryzen 5 2400G (برای سیستم های دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه)
حافظه: 8 گیگابایت رم
گرافیک: کارت گرافیک اختصاصی AMD / NVIDIA ، با حداقل 4 گیگابایت اختصاصی VRAM و حداقل با پشتیبانی DirectX 11.0 و Shader Model 5.1
DirectX: نسخه 11
فضای ذخیره سازی: 19 گیگابایت فضای موجود
کارت صدا: موسیقی صوتی سازگار یا اختصاصی DirectX 9
یادداشتهای اضافی: ویندوز 7 و 8.1 پشتیبانی می شوند اما برخی از کارتهای گرافیکی AMD ممکن است عملکرد ضعیف تری در این سیستم عامل ها نشان دهند.


سیستم پیشنهادی:


به یک پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی احتیاج دارد
سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیتی)
پردازنده: پردازنده IAMD / Intel با سرعت 3.5 گیگاهرتز یا بالاتر (AMD Ryzen 3 1300x یا Intel Core i3 8100 یا جدیدتر توصیه می شود)
حافظه: 16 گیگابایت رم
گرافیک: کارت گرافیک اختصاصی AMD / NVIDIA ، با حداقل 4 گیگابایت اختصاصی VRAM و حداقل با پشتیبانی DirectX 12.0 و Shader Model 6.0
DirectX: نسخه 12
فضای ذخیره سازی: 19 گیگابایت فضای موجود
کارت صدا: موسیقی صوتی سازگار یا اختصاصی DirectX 9
یادداشتهای اضافی: ویندوز 7 و 8.1 پشتیبانی می شوند اما برخی از کارتهای گرافیکی AMD ممکن است عملکرد ضعیف تری در این سیستم عامل ها نشان دهند.

تصاویری از محیط بازی Destroy All Humans:


دانلود Destroy All Humans برای ویندوز  دانلود Destroy All Humans برای ویندوز  دانلود Destroy All Humans برای ویندوز  دانلود Destroy All Humans برای ویندوز  دانلود Destroy All Humans برای ویندوز


آموزش نصب بازی Destroy All Humans


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - بازی را نصب کنید

3 - سپس فایل های موجود در پوشه HOODLUM همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب بازی کپی کنید.



پسورد فایل :
کپی