آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی فورتنایت Fortnite برای کامپیوتر و ویندوز آپدیت 3 دسامبر 2020





لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف شد






















































Fortnite اگر اهل بازی های اکشن باشید، قطعا اسم بازی فورتنایت به گوشتان خورده است و در پست های قبل تر دانلود فورتنایت برای اندروید را قرار داد بودیم. این بازی شوتر جذاب به سرعت توانست هواداران زیادی را از سراسر جهان پیدا کند. در مود اصلی Fortnite، شما به همراه 99 بازیکن دیگر در یک نقشه فرود می آیید و با یک دیگر آنقدر مبارزه می کنید تا یک نفر باقی بماند. در حالت due شما با یکی از دوستانتان همراه می شوید و در تیم های دو نفره با سایر بازیکنان مبارزه می کنید. مود squad هم 3 نفره می باشد. مود های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال در مود کریتیو می توانید نقشه دلخواه خود را بسازید و در آن با دوستانتان رقابت کنید. یا نقشه ای که ساخته اید را با دیگر بازیکنان فورت نایت به اشتراک بگذارید.

گرافیک Fortnite فانتزی سه بعدی و جذاب می باشد. برای پیدا کردن مکان دشمنان، باید به صدای آن ها گوش دهید. بنابرین داشتن یک هدفون با کیفیت توصیه می شود. کاراکتر های مختلفی وجود دارند که با vbuck می توانید آن ها را خریداری کنید. vbuck ها ارز مجازی مختص فورت نایت هستند که می توانید آن ها را با پول واقعی خریداری کنید، یا آنقدر بازی کنید که به شکل رایگان تعدادی از آن ها را در هر فصل دریافت کنید. البته برای خرید کاراکترها و آیتم ها نیاز به داشتن battle pass دارید که آن هم با vbuck قابل خریداری است. گرافیک فورت نایت با تکنولوژی های جدیدی که nvidia معرفی کرده است بسیار بهبود یافته است. می توانید جزئیات بسیار بالایی را انتظار داشته باشید. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در آن سلاح های مختلفی خواهید یافت. سلاح ها نیز دارای دسته بندی های مختلفی هستند و برخی از آن ها بسته به درجه سختی یافتن آن ها، نایاب تر می باشند.

ویژگی های بازی Fortnite


- گرافیک سه بعدی چشم گیر

- وجود کاراکتر های مختلف

- دارای هزار پلیر از سراسر جهان

- آپدیت شدن فصلی بازی

- اضافه شدن سلاح های جدید

- امکان ارتقا دادن سلاح در طول بازی

- مبارزه با 99 بازیکن دیگر در نقشه ای بزرگ

- امکان رقابت با دوستان

- ایجاد تیم و شرکت در مبارزه های چند نفره

- ساخت نقشه و اشتراک گذاری آن با دوستان

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

حداقل سیستم مورد نیاز:


پردازنده: Intel Core i3 2.4 GHz
کارت گرافیک: Intel HD Graphics 4000
رم: 4 گیگابایت
سیستم عامل: Windows 7 SP1 / 8/10 (64 بیتی)
فضای دیسک: 80 گیگابایت (و بیشتر مطابق هر بروزرسانی)


سیستن پیشنهادی:


پردازنده: Intel Core i5 2.8 GHz
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 و AMD Radeon HD 7870
رم: 8 گیگابایت
سیستم عامل: Windows 7 SP1 / 8/10 (64 بیتی)
فضای دیسک: 80 گیگابایت (و بیشتر مطابق هر بروزرسانی)


آموزش نصب فورتنایت کامپیوتر


1) فیل شکن خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از ( دانلود برنامه Epic Games ) دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2) از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3) نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4) در محیط نرم افزار، از تب بالا، بازی Fortnite را انتخاب کنید. اقدام به دانلود بازی نمایید. به محض اینکه دانلود شروع شد (حدود 1 الی 2مگابایت)، آن را متوقف کنید (علامت ضربدر در لانچر را بزنید). نرم افزار را باز نگه دارید، نیازی به بستن نیست! نیاز به پاک کردن هیچ فولدری نیست!

5) دیتای دانلودشده از دانلودها را اکسترکت نمایید. پوشه ای با نام Fortnite به شما داده می شود. این پوشه را به آدرسی که برای نصب بازی انتخاب کرده اید منتقل کنید. آدرس دیفالت برای نصب بازی، به صورت ذیل می باشد:

C: / Program Files / Epic Games

 

دقت کنید که باید پوشه ی Fortnite را منتقل کنید. نه دیتای درون آن را. اگر اشتباه انجام دهید، دیتای شما شناسایی نخواهد شد.

6) در محیط نرم افزار بر روی گزینه ی Install مجدد کلیک کنید تا فایل های شما شناسایی شوند. پس از اتمام شناسایی، اگر آپدیت جدیدی منتشر شده باشد، ابتدا دریافت خواهد شد.

7) پس از اتمام و تایید دیتای شما، گزینه ی Launch نمایان می شود.



لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 24.8 گیگابایت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی