آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Fortnite 29.20 نصب بازی فورتنایت برای اندروید

دانلود Fortnite Battle Royale برای اندروید

Fortnite یکی از جذاب ترین بازی های اکشن برای اسمارتفون ها می باشد که هواداران زیادی را به خود اختصاص داده است. تیم خود را تشکیل دهید و با صد بازیکن دیگر در نبرد های pvp شرکت کنید و آن ها را شکست دهید. از هم تیمی های خود محافظت کنید، رقیبان خود را از پای در بیاورید و به آخرین نفری تبدیل شوید که در میدان جنگ باقی می ماند. پیروزی را بدست آورید‌.

Fortnite همان بازی ای است که در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر و مک می شناسید. همان نقشه ها، همان گیم پلی، و همان بروزرسانی های هفتگی برای این بازی صورت می گیرد. دژ خود را بسازید و وارد میدان های جنگ پر هیاهو گردید. این بازی توسط Unreal Engine 4 طراحی شده است و بنابرین می توانید از آن انتظار بهترین گرافیک را داشته باشید. دشمنتان پشت دیوار پنهان شده است؟ آن ها را از پناهگاهشان به بیرون بکشید. منابع مختلف را جمع آوری کنید، تجهیازت خود را ارتقا دهید و دشمنان خود را شکست دهید، همیشه آخرین بازمانده پیروز می گردد.

با دوستان خود تشکیل تیم دهید. هر هفته بروزرسانی های جذابی صورت می گیرد که به جذابیت بازی دو چندان می افزاید. گیم پلی ای جدید با خود های تازه را تجربه کنید. سلاح های متنوع، آیتم های جدید و بسیاری دیگر را در جدیدترین نسخه های فورتنایت تجربه کنید. Fortnite حتی با اسمارتفون ها نیز سازگار است و می توانید بازی را با کیفیت بسیار بالایی در آن ها تجربه کنید. این بازی بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. دانلود بازی پابجی و بازی پابجی لایت و دانلود بازی کلش آف کلنز نیز از سری بازی های معروف اندروید می باشد.


دانلود Fortnite

✅ نام نرم افزارFortnite❤️ تعداد دانلود7759
⭐نسخه نرم افزار29.20🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.1🔆 حجم فایل192 و 14 مگابایت

ویژگی های بازی Fortnite


- گرافیک سه بعدی خیره کننده و جذاب

- ساخته شده توسط Unreal Engine 4

- دارای میلیون ها بازیکن از سراسر جهان

- مبارزات PVP در میدان های نبرد

- مود های مختلف برای انجام بازی

- تعداد زیادی از سلاح ها برای مبارزه

- اضافه شدن نقشه های جذاب به شکل منظم

- سازگار با انواع تبلت ها و اسمارتفون ها

- تشکیل تیم با دوستان و رقابت با دیگران

- رویداد ها و بروزرسانی های هفتگی


آموزش نصب بازی Fortnite

- بازی کشور عزیزمان را تحریم کرده و باید برای ورود از تحریم شکن استفاده کنید !

- بعد از نصب بازی وارد قسمت مربوط به عضویت شده و اکانت ایجاد کنید ( قابلیت اتصال توسط اکانت کنسول ها وجود دارد )

- بازی صرفا روی گوشی های هوشمند قدرتمند با پردازنده ARM 64 قابلیت نصب دارد ( بازی روی دستگاه های های ضعیف امکان اتصال ندارد و ریو پرجم داران جدید می توانید بازی کنید )

- قبل از دانلود  بازی، نرم افزار EPIC GAMES که در جعبه دانلود موجوده رو نصب بکنید و بعد از اجرا دستور اسکن رو بهش بدید اگر بازی با دستگاه تون سازگاری داشته باشه صفحه به رنگ طلایی در میاد – اگر سازگار نباشه رنگ خاکستری میاد که باید قید بازی رو بزنید!

- بعد از نصب اولیه دیتای بازی حدود 2 گیگ است که در داخل بازی دانلود می شود !


بازی مشابه :


دانلود بازی پابجی

تصاویری از محیط بازی Fortnite Battle Royale :


دانلود Fortnite Battle Royale برای اندروید  دانلود Fortnite Battle Royale برای اندروید  دانلود Fortnite Battle Royale برای اندروید  دانلود Fortnite Battle Royale برای اندروید  دانلود Fortnite Battle Royale برای اندروید


پسورد فایل :
کپی