آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Gordian Quest نصب بازی ماموریت گوردین برای کامپیوتر

دانلود Gordian Quest برای ویندوز

Gordian Quest از جمله بازی های حماسی و نقش آفرینی ای می باشد که از بازی های کلاسیکی قدیمی مانند ultima و wizardry الهام گرفته شده است. این بازی، مفاهیم مدرن بازی های رایانه ای مثل حملات نوبتی و ساختن دک را با گیم پلی نوستالوژی ترکیب کرده است تا فضایی متفاوت را برای شما پدید آورد. با افراد دیگر آشنا شوید و از مهارت هایشان استفاده کنید. ماجراجویی کنید و از مجموعه نفرین های باستانی ای که روی سرزمین شما گذاشته شده است پرده بردارید. نفرینی شیطانی سرزمین را فاسد کرده است. تاریکی حکم فرمایی می کند و هیولاها در همه جا پیدا می شوند.

ترسوها فرار می کنند و قهرمانان ظاهر می شوند. قهرمانان را در ماجراجویی حماسی هدایت کنید تا آن چه که از این سرزمین سقوط کرده باقی مانده است را نجات دهید و در نهایت ریشه شیاطین را از آن بکنید. آیا در نهایت به چنگال دشمن میوفتید و نتیجه تصمیم های اشتباهتان را میبینید؟ یا در ماموریتتان موفق خواهید شد؟ در نسخه فعلی بازی 7 قهرمان وجود دارد. پلیرها می توانند بین آن ها انتخاب کنند. هر کدام از آن ها دارای کلاس، مهارت ها، و پلی استایل منحصر به فرد خود می باشد. برخی از آن ها از سلاح های نزدیک زن استفاده می کنند و برخی دیگر با سلاح های دورزن دشمنانشان را شکست می دهند.

ویژگی های بازی Gordian Quest :


- تولید شدن تصادفی دانجئون ها

- درجه های سختی متنوع

- جمع آوری انواغ غنائم

- دارای 7 قهرمان با کلاس های متفاوت

- سیستم جایزه دهی و پیشرفت

- دارای حالت بی پایان

- امکان مبارزه با سایر پلیرها

- آموزش دادن قهرمانان


تریلر بازی Gordian Quest


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر
پردازنده: 2.0 گیگاهرتز
حافظه: 2 گیگابایت رم
گرافیک: 1 گیگابایت حافظه ویدئویی
فضای ذخیره سازی: 1 گیگابایت فضای موجود

تصاویری از محیط نرم افزار Gordian Quest :


دانلود Gordian Quest برای ویندوز  دانلود Gordian Quest برای ویندوز  دانلود Gordian Quest برای ویندوز  دانلود Gordian Quest برای ویندوز  دانلود Gordian Quest برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی