آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Sifu نصب سیفو برای کامپیوتر PC
دانلود بازی Sifu سی فو برای کامپیوتر - نسخه FLT

بازی اکشن Sifu سیفو - عنوان یک گیم جذاب و سرگرم‌کننده که در سبک اکشن و ماجراجویی بوده به شما امکان میدهد برای گرفتن انتقام مراحل بسیاری را پشت سر بگذارید، در همین ابتدا باید گفت که نوع مبارزه ها و طراحی محیط و شخصیت ها بسیار جدید و متفاوت است و بازیکنان با شروع بازی تجربه های خاص از یک بازی اکشن را پشت سر می‌گذارند. چالش ها و مبارزه های متنوعی پیش روی شماست که باید برای رسیدن به هدف اصلی خود تمامی آنها را کامل کنید، در هنگام مبارزه با شخصیت های منفی باید از تکنیک های بخصوصی استفاده کنید تا دیگر حریفان نتوانند از جای خود بلند شوند این ویژگی زمانی قابل اجراست که بطور همزمان چند مبارز به سمت شما حمله ور میشوند. اصل پیروزی در گیم بکارگیری مهارت و واکنش سریع در هنگام حمله حریفان است! چراکه اگر دشمنان ضربات بیشتری به شما وارد کنند در نهایت شکست خواهید خود و این موضوع اصلا خوشایند نیست. باید گفت با هر بار شکست کاراکتر در بازی Sifu سن او افزایش می یابد، در ابتدای بازی شاید 20 سال سن داشته باشید که با هر بار شکست رفته رفته بیشتر میشود تا جایی که ممکن است 60 ساله شوید در این صورت مبارزه برایتان سخت تر خواهد شد در این شرایط مجبور میشود بازی را بطور کامل از اول که جوان هستید شروع کنید.

بررسی بیشتر بازی Sifu

حریفان در مبارزه ها همیشه با دست خالی نخواهند آمد برای به چالش کشیدن شما برخی از آنها سلاح های در اختیار دارند که شرایط برای شما سخت تر خواهد شد، خبر خوب برای پلیرها این است که در خانه درخت مهارتی وجود دارد که امکان میدهد تکنیک ها و حرکات مبارزه جدید را برای خود بازگشایی کنید تا حرفی برای گفتن در مبارزه های سخت تر داشته باشید. حال شاید از خود بپرسید که دلیل اصلی این انتقام و مبارزه ها چیست؟ شخصیت جوان و کونگ فوکار به دلیل اینکه خانواده اش توسط یکی از قدرتمند ترین مافیاهای شهر به قتل رسیده تصمیم میگیرد با یاد گرفتن و تمرین مهارت های رزمی خود به یک مبارز قدرتمند تبدیل شود تا شاید بتواند تمامی اعضا را بطور کامل از بین ببرد، در نظر داشته باشید که در هنگام مبارزه با دشمنان حالت قدرتی برایتان فعال میشود که به کمک آن میتوانید از مهارت های اصلی استفاده کنید با چند ضربه ساده دشمنان را بطور کامل زمین گیر نمایید.

در بازی Sifu قدرت تمامی حریفان یکی نیست! و در سطح های بعدی باید حتما مهارت های جدیدتری را بازگشایی کرده باشید تا بتوانید شکستشان دهید، جالب است بدانید که بازی سیفو دارای دو بخش آنلاین و آفلاین است که در بخش آنلاین قادر هستید با بازیکنان سرتاسر دنیا به مبارزه و رقابت بپردازید و در بخش آفلاین نیز میتوانید خط داستانی جذاب و منحصر به فرد را پیش ببرید. همانطور که قبلا هم اشاره شد طراحی و نوع مبارزه در این بازی کاملا با دیگر بازیهای مشابه فرق دارد و بطوری که با نوع جدیدی از بازی سرو کار دارید شاید این اولین موضوعی باشد که در ابتدای شروع بازی به چشم بخورد. طراحان تمامی بخش های گیم را با دقت و توجه کامل به جزئیات پیاده سازی کرده اند! بدون شک میتوان گفت در کار خود موفق بوده اند.

انتقام حس عجیب و بسیار دردناکی است که باعث میشود حتی یکسری تصمیمات اشتباه بگیرید و بخواهید هر طور که شده به هدف اصلی خود برسید، حال تصور کنید که تمامی اعضای خانواده و افرادی که حضورشان بسیار برای شما مهم بود به قتل برسند آن هم به دست یک گروه بزرگ مافیا که قطعا گرفتن انتقام بسیار سخت و دشوار خواهد بود. یادگیری هرچه بیشتر مهارت ها کمک بزرگی به شما خواهد کرد تا در نهایت به خواسته خود برسید، اینکه بخواهید تک نفره مقابل گروه های مافیایی قرار بگیرید عجیب است اما انگیزه و دلیلی در شخصیت وجود دارد که باعث میشود این ماموریت غیر ممکن را انجام دهد. شهر دارای قسمت های مختلف است که باید با وارد شدن به تمامی آنها رفته رفته بخشی از این گروه مافیایی را شکست دهید تا در نهایت به رهبر اصلی برسید، با انجام تمامی مبارزه ها تا رسیدن به رهبران اصلی باید مهارت ها و تکنیک های خاص را یاد گرفته باشید چراکه قدرت باس فایت ها چندین برابر افراد معمولی است، خودتان را برای انتقام و مبارزه های هیجان انگیز آماده کنید.

آموزش نصب بازی Sifu


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید.

سوالات متداول مرتبط با بازی Sifu


برای نصب بازی Sifu به چه سیستمی نیاز داریم ؟

✔️ حداقل ویندوز مورد نیاز 8 با رم 8 پردازه cori5 است با مراجعه به پست و سربرگ سیستم مورد نیاز اطلاعات کاملتری بدست میارید.

 

کدام نسخه از بازی sifu قرار گرفته است ؟

✔️ نسخه ElAmigos که توسط این گروه به صورت خودکار فعال شده است در دسترس است.

 

آیا دانلود این بازی رایگان است ؟

✔️ بله دانلود بازی سیفو کاملا رایگان و با حجم نیم بها می باشد.


ناشر و  توسعه : Sloclap
هزینه دانلود : رایگان
نسخه قرار گرفته : 1.7.3.464-ElAmigos
حجم فایل : 14.1 گیگابایت
دسته بندی : مسنجر

تصاویری از محیط بازی Sifu

Sifu  Sifu  Sifu  Sifu

تریلر بازی سیفو



لیست دانلود سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز

  • OS: Windows 8.1
  • Processor: AMD FX-4350 or Intel Core i5-3470 or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Radeon R7 250 or GeForce GT 640 or equivalent
  • Storage: 22 GB available space

سیستم پیشنهادی

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD FX-9590 or Intel Core i7-6700K or equivalent
  • Memory: 10 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 390X or equivalent
  • Storage: 22 GB available space
پسورد فایل :
کپی