آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی F1 2019 نصب بازی مسابقات فرمول یک 2019 برای کامپیوتر PC
دانلود بازی F1 2019 فرمول یک 2019 برای کامپیوتر - نسخه Razor1911

بازی F1 2019 فرمول یک 2019 - سری مسابقات فرمول یک یکی از هیجان انگیز و منحصر به فرد ترین مسابقاتی است که در سراسر دنیا طرفداران بیشماری را داراست و افراد زیادی هستند که میخواهند این حس رویایی را برای یکبار هم که شده تجربه کنند، اوج هیجان و لذت مسابقه در این سری از بازیها به خوبی احساس میشود. حال در عنوان بازی F1 2019 میتوانید شاهد سبک جدید با قابلیت های متنوع از این سری بازی باشید. تمامی رقیبان خودتان را به چالش بکشید با قرار گرفتن در مسابقه های خاص پیروزی های جدیدتر را بدست آورید. در سبک بازی های مسابقه ای بدون شک عنوان فرمول یک 2019 حرف های زیادی برای گفتن دارد، تمامی طراحی های شخصیت، اتومبیل ها، پیست‌های مسابقه ای، تیم های قدرتمند پشتیبانی، تماشاگران، و دیگر ویژگی ها به بهترین شکل طراحی و پیاده سازی شده تا دقیقا حس حضور در سری مسابقات فرمول یک به پلیرها منتقل شود.


دانلود F1 2019

✅ نام نرم افزار F1 2019 ❤️ تعداد دانلود 1257
⭐نسخه نرم افزار 1.22 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا 🔆 حجم فایل 33 گیگابایت

بررسی بیشتر بازی F1 2019


کسب پیروزی در این سری از بازی F1 2019 اصلا ساده نیست چراکه حریفان و رانندگان بسیار حرفه ای در پیست حضور دارند و هر کدام تجربه های زیادی در این زمینه دارا هستند! پس باید تمامی مهارت ها و تکنیک های رانندگی خودتان را به کار بگیرید تا در نهایت بتوانید قهرمان مسابقات فرمول یک شوید، همانطور که گفته شد جزئیات ریز و درشت در گیم بطور کامل طراحی شده و هیچگونه مشکل و ایرادی نمیتوان پیدا کرد! گفتنی است مسابقه دادن در شرایط های خاص به کمک وجود یک سیستم آب و هوایی خاص امکان پذیر است و این موضوع باعث میشود تا در هر شرایطی بتوانید به مسابقه دادن بپردازید بدون اینکه مشکلی در رانندگی تان وجود داشته باشد. اتومبیل های خارق العاده از شرکت های خاص در بازی وجود دارد تا بسته به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده مشغول مسابقه دادن شوید البته تمامی بخش های اتومبیل قابلیت ارتفاع را داراست تا قدرت بیشتری را به نسبت حریفان بدست آورید. بدست آوردن پول بیشتر بعد از هر پیروزی کمک میکند سطح تیم خودتان را بالاتر ببرید و امکانات جدیدتری را خریداری نمایید، در این سری از بازیها وجود یک تیم پشتیبانی قدرتمند باعث میشود رسیدن به عنوان قهرمان مسابقات فرمول یک ساده تر شود.

به غیر از تمامی ویژگی های که به آنها اشاره شد آشنایی کامل با پیست های بازی ّ1 2019 نیز در کسب پیروزی و برتری نسبت به دیگر حریفان میتواند بسیار مهم و حیاتی باشد! پس سعی کنید در تلاش های اولیه با مسیرها و بخش های دشوار پیست آشنا شوید تا در مسابقات مهم به بهترین شکل تمامی قسمت ها را رد کنید، طراحی بازی و گرافیک از آنچه که فکر میکنید فراتر است و باید حتما بازی را پلی دهید تا این حرف را باور کنید! اگر طرفدار دو آتیشه این سری از مسابقات باشید میتوانید جزئیاتی که در بازی پیاده سازی شده است را به سرعت متوجه شوید این همان طراحی رویایی خواهد بود. هر یک از رانندگان ویژگی و سبک مخصوص به خود را دارند و برای شکست آنها باید کمی همانند آنها عمل کنید، در این سری از بازی ها و رقابت ها یک حرف وجود دارد اینکه هرچه بیشتر حریف خودتان را بشناسید قطعا مسابقه دادن ساده تر خواهد شد! مهارت های رانندگی خودتان را بکار بگیرد و با هماهنگی کامل با تیم پشتیبانی به سرعت از تمامی رقبا سبقت بگیرید تا به قهرمان مسابقات فرمول یک 2019 تبدیل شوید. در ابتدای بازی شاید امکانات خاصی در اختیار نداشته باشید اما همه ویژگی و امکانات خاص زمانی بدست می آید که برای آنها تلاش کرده باشید به یکی از بهترین ها تبدیل شده باشید این بازی و سری مسابقات فرصتی خوبی است که مهارت های خودتان را به نمایش بگذارید، در بازی شرایط و مسابقه ها و پیست های متنوعی وجود دارد که با قرار گرفتن در هر کدام به مهارت های شما رفته رفته افزوده خواهد شد.

جزئیات زیاد به همراه دستاوردهای متنوع در بازی بسیار وجود دارد که با وارد شدن به بخش های مختلف میتوانید تمامی آنها را تجربه نمایید، سیستم سفارشی سازی در بازی بسیار به سلیقه پلیرها طراحی و پیاده سازی شده تا بتوانید همگی ویژگی ها را به خواسته خود پیاده سازی کنید. نسبت به نسخه های قبلی ویژگی ها و قابلیت های بسیاری در بازی F1 2019 لحاظ شده و بدون شک با عرضه نسخه های دیگر بازی ویژگی ها فراتر از قبل خواهد بود، این نسخه از بازی از نظر خیلی از پلیرها کامل بوده و هیچ نقصی ندارد و همانند سری مسابقات فرمول یک در دنیای واقعی میتوانید تجربه های متنوع را کسب نمایید.

آموزش نصب بازی F1 2019


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید.

4 - تمامی محتویات پوشه Razor1911 FiX Files را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

5 - پیش نیازهای بازی که شامل  “XBox Gaming Services” و پک کامل VCLibs و DirectX حتما باید روی سیستم شما نصب باشد. در صورت نصب نبودن هر سه این پیش نیازها در پوشه Support قرار دارند و می توانید نصب کنید.

آموزش نصب کرک فیکس

1 - ابتدا آنتی ویروس خود را کامل غیر عفال کنید و کرک فیکس را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

2 - تمامی محتویات پوشه Razor1911 FiX Files را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

3 - محتوای پوشه OnlineFiX را پوشه اصلی بازی قرار دهید.

4 - فایل GDK_Helper.bat را اجرا کنید و طبق دستور زیر کارها را تکمیل کنید.

فعال سازی حالت Developer Mode => نصب بازی => نصب DLCها => غیرفعال سازی Developer Mode

5 - بازی را از طریق شورتکاتی که در منوی استارت ویندوز ساخته شده است اجرا کنید..

سوالات متداول مرتبط با بازی F1 2019


برای نصب بازی F1 2019 به چه سیستمی نیاز داریم ؟

✔️ حداقل ویندوز مورد نیاز 10 نسخه 64 بیتی با رم 8 پردازه corii3 است با مراجعه به پست و سربرگ سیستم مورد نیاز اطلاعات کاملتری بدست میارید.

 

کدام نسخه از بازی F1 2019 قرار گرفته است ؟

✔️ نسخه Razor1911 می باشد و جدیدترین dlc ها نیز قرار گرفته است.

 

آیا دانلود بازی مسابقات فرمول یک 2019 رایگان است ؟

✔️ بله دانلود بازی کاملا رایگان و با حجم نیم بها می باشد.

دانلود بازی F1 2019 فرمول یک 2019 برای کامپیوتر - نسخه Razor1911  دانلود بازی F1 2019 فرمول یک 2019 برای کامپیوتر - نسخه Razor1911  دانلود بازی F1 2019 فرمول یک 2019 برای کامپیوتر - نسخه Razor1911  دانلود بازی F1 2019 فرمول یک 2019 برای کامپیوتر - نسخه Razor1911

تریلر بازی F1 2019



لیست دانلود سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64 bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
    • Processor: Intel i3 2130 / AMD FX4300
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: Nvidia GTX640 / HD7750
    • DirectX: Version 11
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 80 GB available space
    • Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
    • Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system
سیستم پیشنهادی
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64 bit Version of Windows 10
    • Processor: Intel i5 9600k / AMD Ryzen 5 2600x
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: Nvidia GTX 1660ti / RX590
    • DirectX: Version 12
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 80 GB available space
    • Sound Card: DirectX Compatible Soundcard
    • Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system
پسورد فایل :
کپی