آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Weird West نصب بازی غرب وحشی برای کامپیوتر PC
دانلود بازی Weird West نصب بازی غرب وحشی برای کامپیوتر PC

بازی کامپیوتر Weird West غرب وحشی - عنوانی محبوب و جدید در سبک بازی های وسترس و ماجراجویی می باشد که با داستانی عالی همراه است. بازی غرب وحشی حضور شما در سرزمینی ناشناخته را روایت میکند که برای محافظت از جان خود و رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید سختی های بسیاری را پشت سر بگذارید. در این بین شخصیت و کاراکتر های بسیاری که علیه شما قیام کرده اند برای نابود کردنتان دست به کا خواهند شد. بازی Weird West شامل سلاح های متعددی بوده که در شرایط حساس میتوانید از جان خود در برابر خطرات محافظت کنید. البته این مورد بستگی به مهارت شما در تیراندازی نیز خواهد بود که در چه حد میتوانید از سلاح های گرم استفاده کنید. در ابتدای بازی یکسری مراحل پیش پا افتاده برای آشنایی با سبک غرب وحشی برایتان در نظر گرفته شده است که با حضور در آنها میتوانید بطور کامل سبک بازی را درک کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید. با یادگیری بخش های مختلف و مهم بازی باید آماده حضور در غرب وحشی را داشته باشید که به محض قدم نهادن به اولین مرحله سختی و مشکلات بازی برایتان نمایان خواهد شد.


دانلود Weird West

✅ نام نرم افزار Weird West ❤️ تعداد دانلود 1286
⭐نسخه نرم افزار 2022 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا 🔆 حجم فایل 6.5 گیگابایت

بررسی بازی Weird West


بازی Weird West از لحاظ داستانی چیزی کم و کسر ندارد و همین مورد سبب شده تا در مدت زمان کم عرضه بازی نقد های خوبی برای این گیم به ثبت برسد. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت. یک طراحی چشمنواز که به صورت HD شبیه سازی شده است و با ارتباط مستقیمی که با صداگذاری و موسیقی متن دارد سبب بوجود آمدن یک گیم پلی روان شده است. گیم پلی‌ی که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و چالش های خوبی را برای سرگرم شدن در اختیارتان قرار دهد. بازی Weird West در هر مرحله شامل یکسری شخصیت های اصلی بوده که برای جلوگیری از مشکل و تیراندازی میتوانید با آنها گفتگو کنید. این گفتگو و عواقب بعد از آن به تصمیمات شما بستگی دارد که از چه روشی قصد دارید با انها مذاکره کنید. گستردگی بازی در بخش های مختلف سبب خواهد شد تا گیمر بطور کامل جذب بازی شود. این ویژگی در بازی های امروزه اللخوص سبک ماجراجویی کمتر دیده شده است که شرکت سازنده بازی یعنی WolfEye Studios توانسته آنرا بخوبی پیاده سازی نماید.

بازی Weird West محصول استودیو WolfEye Studios بوده که در مارس 2022 توسط شرکت Devolver Digital برای پلتفرم PC عرضه و در همان روز اول توسط گروه FLT کرک شد. نسخه کامل بازی غرب وحشی را با حجم نیم بهاء میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

یکی دیگر از نکات بازی که میتوان بعنوان یک ویژگی از ان نام برد زاویه دید و دوربین بازی است. در این بخش که از بالا به پایین می باشد شما میتوانید شخصیت مربوط را بطور کامل زیر نظر داشته و محیط اطراف را زیر نظر داشته باشید. در چنینی بازی های ماجراجویی که دقیقا نمیدانید قرار است چه اتفاقی رخ دهد این ویژگی یک گزینه عالی بشمار می آید. زیرا به محض رخ دادن مشکل میتوانید عکس العمل خوبی را نشان دهید و از برخورد تیر با خود جلوگیری کنید. شخصیت اصلی بازی شامل یکسری طلسم می باشد که براساس نیاز و قوانین بازی میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. این طلسم ها به سختی بدست می آیند که پیشنهاد میشود از استفاده بیهوده آنها خودداری کنید.

تصاویری از محیط بازی Weird West


دانلود بازی Weird West نصب بازی غرب وحشی برای کامپیوتر PC  دانلود بازی Weird West نصب بازی غرب وحشی برای کامپیوتر PC  دانلود بازی Weird West نصب بازی غرب وحشی برای کامپیوتر PC  دانلود بازی Weird West نصب بازی غرب وحشی برای کامپیوتر PC


تریلر بازی Weird West



لیست دانلود سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز:
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel Core i5-2380 or equivalent / AMD FX-6100 (6 * 3300) or equivalent
    • Memory: 6 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 650 Ti (1024 MB) / Radeon HD 7770 (1024 MB) or equivalent
    • Storage: 16 GB available space
سیستم پیشنهادی:
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel Core i7-6950X (10 * 3000) or equivalent / AMD Ryzen 7 2700 (8 * 3200) or equivalent
    • Memory: 12 GB RAM
پسورد فایل :
کپی