آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Orcs Must Die 3 نصب بازی اورک ها باید بمیرند 3 کامپیوتر PC
دانلود بازی Orcs Must Die 3 نصب بازی اورک ها باید بمیرند 3 کامپیوتر PC

بازی اورک ها باید بمیرند 3 - Orcs Must Die! 3 کامپیوتر - نام یک بازی محبوب در سبک بازی های آنلاین می باشد که توسط شرکت Robot Entertainment طراحی و اولین نسخه بازی در سال 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است. بسته جدیدی که در قالب یک DLC برای بازی عرضه شده Tipping the Scales DLC نام دارد. این بسته شامل ویژگی و تغییرات جدید بوده که توانسته گیم پلی بهتری را نسبت به نسخه های قبلی در اختیار گیمر قرار دهد. اگر از دوست داران بازی های آنلاین کامپیوتری باشید قطعا نام این بازی را شنیده اید. استفاده از داستان عالی و منحصر به فرد سبب شده است تا گیمر های بسیاری برای تجربه یک بازی متفاوت به سمت این بازی روی آورند که اصلی ترین فاکتور بازی نسبت به بازی های مشابه شخصیت هایی است که باید با آنها درگیر شوید. اورک ها ، موجوداتی که به مرگ محکوم هستند ولی کشتنشان کار دشوار و سختی خواهد بود زیرا شامل یکسری طلسم هایی هستند که بعد از کشته شدن مجدد موجودات جدید تولید میشوند که این مورد کار را برای شما سخت خواهد کرد.


دانلود Orcs Must Die 3

✅ نام نرم افزار Orcs Must Die 3 ❤️ تعداد دانلود 1240
⭐نسخه نرم افزار Tipping the Scales DLC 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا 🔆 حجم فایل 11 گیگابایت

بررسی بازی Orcs Must Die 3


داستان بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales DLC از جایی آغاز میشود که شما و تعدادی از دوستان خود بصورت ناخواسته وارد سرزمین اورک ها شده اید. قلمرویی که به شدت توسط اورک ها محافظت میشود و کوچک ترین موجودی که از آنها نباشد بعنوان دشمن شناخته شده و ارتش اورک برای نابود سازی آن دست بکار خواهد شد. اکنون شما بهمراه دوستان خود وارد این سرزمین شده اید و راهی جز مبارزه و کشتار ندارید. مسیر سختی را در پیش خواهید داشت اما نگران نباشید زیرا یک زرادخانه قدرتمند و مملو از سلاح های پیشرفته برای شما در نظر گرفته شده است که دستیابی به آن میتواند شمارا با سلاح های بسیاری رو به رو کند. سلاح هایی که با استفاده از جدید ترین روش های نوین روز دنیا ساخته شده اند و سرعت نابود سازی اورک هارا افزایش میدهد. این مورد یک پوئن مثبت برای شما می باشد اما نباید این مورد را فراموش کنید که اورک ها نیروهای بسیاری را در اختیار دارند. 

بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales DLC امکان ارتقاء دادن سلاح و شخصیت هارا دارا می باشد که در این بخش نیاز به هزینه هایی خواهید داشت که در صورت برنده شدن در مسابقات میتوانید کسب کنید. هزینه هایی که نباید به آسانی از دست دهید زیرا در آینده شدیدا به آنها نیاز خواهید داشت. این بازی از یک طراحی دیدنی برخوردار است که اگر سیستم مورد نیاز بازی را در اختیار دارید پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید. طراحی زیبا و چشم نواز در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی با کیفیت رو به رو کند که در آن سرگرمی و گیم پلی حرف اول را میزند. به محض حضور در بازی یکسری فاکتور های آموزشی برایتان فعال خواهد شد تا با سبک کلی بازی آشنا شوید. سبکی که یادگیری آن آسان بوده و نیاز به مهارت و آموزش های طولانی نخواهد بود. اگر از دوست داران بازی های آنلاین و اکشن هستید وب سایت پاتوق یو پیشنهاد میکند دانلود بازی Orcs Must Die 3 Tipping the Scales DLC را از دست ندهید. ناگفته نماند که بازی با حجم نیم بهاء برایتان محاسبه خواهد شد.

تصاویری از محیط بازی Orcs Must Die 3 :


دانلود بازی Orcs Must Die 3 نصب بازی اورک ها باید بمیرند 3 کامپیوتر PC  دانلود بازی Orcs Must Die 3 نصب بازی اورک ها باید بمیرند 3 کامپیوتر PC


تریلر بازی Orcs Must Die 3



پسورد فایل :
کپی