آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی DEATHLOOP نصب بازی حلقه مرگ برای کامپیوتر PC
دانلود بازی DEATHLOOP نصب بازی حلقه مرگ برای کامپیوتر PC

بازی کامپیوتر DEATHLOOP دسلوپ - عنوان یک بازی محبوب و البته پر سروصدا بوده که در سپتامبر 2021 برای پلتفرم PC عرضه و تا چندی پیش بصورت اورجینال باقی مانده بود. بدلیل استفاده از قفل های امنیتی بالا مدت زمان زیادی برای کرک شدن بازی صرف شد که در آوریل 2022 گروه EMPRESS توانست بازی را کرک و نسخه آفلاین آنرا وارد دنیای بازی های کامپیوتری کند. بازی DEATHLOOP را میتوان یک لوپ زمانی دانست که شامل داستان و طراحی زیبایی بوده که در ادامه بطور کامل آنها را برایتان معرفی خواهیم کرد. در ابتدا باید بدانید که این بازی توانسته امتیاز 87 از 100 را دریافت کند که در میان بازی های اکشن و تیراندازی یک امتیاز عالی بشمار می آید. شرکت سازنده بازی Arkane Studios بوده که بعد از اتمام مراحل مربوط به ساخت شرکت Bethesda Softworks وظیفه انتشار آنرا بر عهده داشت که تا کنون این بازی توانسته ویژگی و قدرت شرکت های سازنده را نمایان کند. اگر از دوست داران بازی های اکشن هستید پیشنهاد میشود باما همراه باشید.


دانلود DEATHLOOP

✅ نام نرم افزارDEATHLOOP❤️ تعداد دانلود1221
⭐نسخه نرم افزارEMPRESS🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل29 گیگابایت

بررسی بازی DEATHLOOP


DEATHLOOP را میتوان یک حلقه زمانی دانست. در ابتدای بازی شما در ساحلی چشم باز میکنید که هیچ چیزی به یاد نمی آورید اما این را میدانید که بلایی برسر شما آمده و برای پیدا کردن دلیل باید به سراغ شخصیت های بسیاری بروید. داستان و سبک گیم پلی بازی به نحوی طراحی شده است که برای پایان دادن به هر مرحله تنها یکبار فرصت دارید. در صورت کشته شدن باید مرحله مربوط را از ابتدا آغاز کنید اما در این بین یکسری از موارد مانند داستان برایتان اشکار میشود که در اجرای مجدد بازی با تمرکز بالاتری آنرا دنبال خواهید کرد. بازی DEATHLOOP در زمینه داستان ، پایانی نامشخص را دنبال میکند که این مورد به شما وابسته است. تصمیماتی که در روند اجرای بازی میگیرید در پایان تاثیر بسزایی خواهد داشت و همین مورد میتواند شمارا به نابودی و یا رستگاری برساند. برای مبارزه با دشمنان سلاح های بسیاری برایتان در نظر گرفته شده است که در اقسانقاط بازی باید بدنبال انها باشید. اما یک مورد در این بین نباید نادیده گرفته شود ، با شلیک هر گلوله صدایی که از اسلحه خارج میشود سبب هشدار برای سایر نیروهای دشمن خواهد بود. پیشنهاد میشود تنها از اسلحه در شرایط حساس استفاده کنید و اکثر اوقات بدنبال فرار از منطقه و یا انجام بی سروصدای مراحل باشید. همچنین میتوانید از سلاح سرد مانند چاقو استفاده کنید که در این شرایط درصد پیروزی شما افزایش خواهد یافت. سطح مراحل نسبت به مهارت هایی که دریافت میکنید افزایش پیدا میکند. یعنی با پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازی DEATHLOOP نباید انتظار گیم پلی ساده تری را داشته باشید زیرا این مورد به اثبات رسیده است که برای پایان دادن به مرحله اول باید باید چندین بار کشته شوید که این مورد میتواند از دل بازی گیمر های حرفه ای را استخراج کند.

بازی DEATHLOOP از یک طراحی زیبا و چشمنواز برخوردار است که در تمامی لحظات بازی میتوانید شاهد یک کیفیت پایدار و روان بصورت فول اچ دی باشید. اجرای بازی با این کیفیت بستگی به سیستم شما نیز خواهد داشت زیرا سبک بازی به نحوی پیاده سازی شده که امکان انجام کار های بسیار را خواهید داشت. ارتباط مستقیم طراحی با صداگذاری میتواند هیجان مربوط به مراحل را دو چندان کند که ارتباط این دو مورد سبب بوجود آمدن یک گیم پلی روان و پویا شده است. گیم پلی‌ی که میتواند شمارا برای روز های طولانی سرگرم و چالش های جدیدی را برای تجربه یک بازی هیجان انگیز در اختیارتان قرار دهد. پاتوق یو پیشنهاد میکند دانلود بازی DEATHLOOP را از دست ندهید که ترافیک آن برای شما بصورت نیم بهاء محاسبه خواهد شد.


دانلود بازی DEATHLOOP نصب بازی حلقه مرگ برای کامپیوتر PC  دانلود بازی DEATHLOOP نصب بازی حلقه مرگ برای کامپیوتر PC  دانلود بازی DEATHLOOP نصب بازی حلقه مرگ برای کامپیوتر PC  دانلود بازی DEATHLOOP نصب بازی حلقه مرگ برای کامپیوتر PC


لیست دانلود سیستم مورد نیاز




...با عرض پوزش لینک های دانلود حذف شد ..





 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 29 گیگابایت
   (4.5/5)
حداقل سیستم مورد نیاز:
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64 bit Windows 10 version 1909 or higher
    • Processor: Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz or AMD Ryzen 5 1600
    • Memory: 12 GB RAM
    • Graphics: Nvidia GTX 1060 (6GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 30 GB available space
سیستم پیشنهادی:
    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64 bit Windows 10 version 1909 or higher
    • Processor: Intel Core i7-9700K @ 3.60GHz or AMD Ryzen 7 2700X
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: Nvidia RTX 2060 (6GB) or AMD Radeon RX 5700 (8GB)
    • DirectX: Version 12
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 30 GB available space
پسورد فایل :
کپی