آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.5.664 Death Coming نصب بازی مرگ دارد می آید برای اندروید

دانلود Death Coming برای اندروید

Death Coming بازی پازلی غیر خطی ای است که در آن نقش عزرائیل را بر عهده دارید. هدف شما چیست؟ خب کشتن افراد و جمع آوری روح آن ها. البته قدرت اختیار افراد شما را محدود می کند. شما مرده اید. به همین سادگی. اما مرگ پایان راه شما نبوده است. به مامور مرگ تبدیل شده اید. یک عزرائیل. قدرت های مرگ را در اختیار دارید، اما قوانینی در این جهان ماوراطبیعی وجود دارد. تله های مرگ را در زمان مناسب فعال کنید تا به درستی افراد را به قتل برسانید. هرچقدر مسیر آن ها را بهتر بدانید، بهتر می توانید تله هایتان را آماده کنید. قربانیان شما در مکان های مختلف حرکت می کنند و رفتارشان بر اساس شرایط محیطی تغییر می کند. به عنوان مثال، اگر مرگ فردی را ببینند رفتارشان عوض می شود. Death Coming حس طنز جالب و تاریکی دارد. با خیال راحت به فلاکت دیگران بخندید.

این بازی بیش از نیم میلیون کاربر دارد. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و با خیال راحت می توانید از انجام بازی لذت ببرید. Death Coming گرافیک دو بعدی پیکسلی جذاب و چشم نوازی دارد که روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت نشان داده می شود. در نسخه معمولی این بازی، تنها می توانید سطح اول را بازی کنید. Death Coming بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Death Coming


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- حل شدن باگ های بازی

- حس شوخ طبعی متفاوت

- تغییر پیدا کردن رفتار کاراکترها

- طراحی غیر خطی و متفاوت

- نقشه کشیدن و استفاده از استراتژی

- کارگذاشتن انواع تله ها

- گرافیک دو بعدی پیکسلی جذاب

- سازگار با تبلت ها

تصاویری از محیط بازی Death Coming :


دانلود Death Coming برای اندروید  دانلود Death Coming برای اندروید  دانلود Death Coming برای اندروید  دانلود Death Coming برای اندروید  دانلود Death Coming برای اندروید


آموزش نصب بازی Death Coming :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
3 - پوشه com.nextstudio.xdeathcoming را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی