آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Total Tank Generals ژنرال های تانک جنگ جهانی دوم برای کامپیوتر

دانلود بازی Total Tank Generals

Total Tank Generals ساخت استودیو 505 Games میباشد که در سال 2023 و در سبک بازی های جنگ جهانی دوم ، استراتژی و تاریخی برای PC عرضه شده است . هر جنگی ژنرال های خود را دارد. در طول جنگ جهانی دوم فرماندهی یک ارتش را بر عهده بگیرید و آنها را به پیروزی هدایت کنید. راه خود را از طریق بسیاری از سناریوها و مبارزات نظامی تاریخی واقعی ژنرال های گذشته رهبری کنید.
Total Tank Generals به شما نیاز دارد! در طول جنگ جهانی دوم فرماندهی یک ارتش را بر عهده بگیرید و آنها را به پیروزی هدایت کنید. نیروهای خود را از طریق بسیاری از سناریوها و کمپین های نظامی تاریخی واقعی ژنرال های گذشته مانند پاتون، ژوکوف و رومل، رهبری کنید.

این بازی با مکانیک های کاربر پسند خود از بازیکنان استراتژی مبتدی استقبال می کند،همچنین گیم پلی عمیق و استراتژیک مبتنی بر نوبت را برای کهنه سربازان باتجربه یا کسانی که به دنبال چالش هستند ارائه می دهد!


دانلود Total Tank Generals

✅ نام نرم افزارTotal Tank Generals❤️ تعداد دانلود759
⭐نسخه نرم افزار2023🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل5.9 گیگابایت

قابلیت های بازی Total Tank Generals


هر تصمیمی مهم است


تصمیم بگیرید که چگونه نیروهای خود را از ده ها گزینه واحد ترکیب کنید، با دقت آنها را در میدان جنگ قرار دهید و مانور دهید تا از مزیت های زمین، محاصره و شکستن واحدهای دشمن استفاده کنید.

انتخاب کنید که چه زمانی مهمات خود را صرف تمام حملات بدون توجه به خسارات جنگی کنید و چه زمانی منتظر بمانید، منابع خود را دوباره پر کنید و به دشمن حمله کنید. اگر همه چیز شکست خورد، با پشتیبانی هوایی تماس بگیرید تا مأموریت های بازبینی، پارادراپ یا بمباران کامل را انجام دهید. دانلود بازی Unity of Command II و دانلود بازی WW2 Rebuilder و دانلود بازی Supreme Ruler The Great War از دیگر بازی های در این ارتباط می باشد.


هر واحد مهم است


Total Tank Generals روشی نوآورانه برای چیدن واحدها و ترکیب ویژگی ها و توانایی های آنها دارد. این  قابلیت بازی را در بین سایر بازی های استراتژی منحصر به فرد می کند و یک لایه تاکتیکی اضافی را برای تصمیم گیری در مورد نحوه چیدمان واحدهای خود برای نبرد اضافه می کند.

هر ارتشی واحدهای انتخابی خود را دارد تا تمام نقش های میدان نبرد را ایفا کند و به شما اجازه می دهد تا نیروی جنگی خود را بسازید. آمار واحدهای شما در بازی منعکس کننده نقاط قوت و ضعف همتایان تاریخی آنها است.


Total Tank Generals


تمام جزئیات مهم است


در تاریخ بزرگترین درگیری نظامی تا به امروز غوطه ور شوید و ردپای بزرگترین رهبران نظامی در سراسر قاره ها و نبردهای مختلف را دنبال کنید.

Total Tank Generals که جنگ را از منظر مشهورترین ژنرال های جنگ جهانی دوم ارائه می کند، یک رویکرد تاریخی قوی را هم برای گیمرهای استراتژیک معمولی و هم برای علاقه مندان به جنگ جهانی دوم ارائه می دهد. همه اینها در یک بسته سرگرم کننده و قابل درک ارائه می شود که وقایع تاریخی را به شیوه ای واقعی مستند مانند به تصویر می کشد.


هر ایده ای مهم است


Total Tank Generals پشتیبانی گسترده ای از مودینگ و نقشه برداری با Steam Workshop ارائه می دهد.پشتیبانی از مودینگ اجازه می دهد تا به راحتی آمار و مکانیک را بهینه کنید، واحدهای جدید اضافه کنید، یا حتی تصاویر را تغییر دهید تا جهان های کاملاً جدیدی برای کاوش در بازی ایجاد کنید.


تریلر بازی Total Tank Generals



حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی

OS: Windows 7, 10, 11
Processor: Pentium G4600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 950 2GB
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Windows compatibile sound card.


سیستم پیشنهادی برای نصب بازی 


 OS: Windows 7, 10, 11
Processor: i5-6400
Memory: 8 GB RAM
 Graphics: GTX 1060 3GB
 DirectX: Version 10
 Storage: 8 GB available space
 Sound Card: Windows compatibile sound card


آموزش نصب بازی Total Tank Generals   


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید ، سپس محتویات پوشه Crack را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

پسورد فایل :
کپی