آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Unity of Command II اتحاد فرماندهی 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Unity of Command II

Unity of Command II نام بازی در سبک جنگی ، استراتژی و شبیه سازی می باشد ، این بازی دنباله یکی از بهترین بازی های استراتژی تمام دوران است. منتقدان بازی را یک دریچه ورود به بازی های جنگ کامپیوتری می نامند. 

این بازی که بر روی یک موتور سفارشی سه بعدی کاملاً جدید ساخته شده است، سبک هنری امضای Unity of Command را حفظ کرده و گیم پلی روانی را ارائه می دهد. Unity of Command II که به آسانی در دسترس است و در عین حال تسلط بر آن سخت است، دنباله مورد انتظار cult classic است.

Unity of Command II به شما امکان می دهد فرماندهی متحدان غربی را در طول جنگ جهانی دوم به عهده بگیرید. شما لشکرهای ارتش خود و همچنین تدارکات آنها را مدیریت خواهید کرد. برای اولین بار در Unity of Command با Fog of War روبرو خواهید شد. با دستگیری سربازان دشمن و  جمع آوری اطلاعات در مواضع نیروهای دشمن، ناشناخته ها را فاش کنید. پانزرهای دشمن به دنبال دستگیری سرگردان یگان های شما خواهند بود، سازماندهی کنید و ضربه بزنید! دانلود بازی WW2 Rebuilder و دانلود بازی Supreme Ruler The Great War از دیگر بازی های در این ارتباط می باشد.


دانلود Unity of Command II

✅ نام نرم افزارUnity of Command II❤️ تعداد دانلود362
⭐نسخه نرم افزار2023🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل1.8 گیگابایت

ویژگی های کلیدی Unity of Command II


- کمپین پویا - تاریخ جنگ جهانی دوم را با یک کمپین انشعاب بازنویسی کنید ، که در آن دو بازی شبیه هم نیستند.
- ستاد - این ویژگی جدید ستاد ارتش را روی نقشه قرار می دهد، که از آنجا سازماندهی مجدد، پل زدن و تامین مجدد واحد را هدایت خواهید کرد. ستاد نه تنها برای تقویت و بازیابی نیروی از دست رفته واحد ضروری است، بلکه می تواند توانایی های ویژه ای مانند تامین اضطراری، موتورسازی واحدها با استفاده از کامیون های HQ و بسیاری دیگر را نیز به کار گیرد.
- Theatre Assets - این ویژگی از بازی اصلی در Unity of Command II تا حد زیادی گسترش یافته است. با خرابکاری زیرساخت ها در پشت خطوط دشمن ویرانی ایجاد کنید. به هواپیمای خود دستور دهید که بازبینی هوایی ارائه دهد، بمباران های ویرانگر را انجام دهد، یا واحدهای پشت خطوط دشمن را با استفاده از تجهیزات تامین هوایی ویران کنید .
- Fog of War - با دشمنان خود مقابله کنید - اما ابتدا باید آنها را پیدا کنید. مواضع دشمن را با گرفتن straggler ها، ارتقاء HQ و استفاده از توانایی های ویژه آن برای کشف نشانگرهای دفاعی دشمن آشکار کنید.
- Deep Operations – Unity of Command با معرفی ویژگی امضای خود، خطوط عرضه، دنیای بازی های استراتژی را برای همیشه تغییر داد. هنگام برنامه ریزی برای حمله به عمق خطوط دشمن، قطع خطوط تدارکات و محاصره واحدهای دشمن، مراقب تدارکات خود باشید.
- ویرایشگر سناریوی قابل دسترس - Unity of Command II دارای یک کمپین تمام عیار متفقین است، با اضافه شدن چندین نبرد تعیین کننده در جنگ جهانی دوم می توان از سمت محور تجربه کرد. این بازی دارای یک ویرایشگر سناریو داخلی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پشتیبانی یکپارچه Steam Workshop، میدان‌های جنگ جدیدی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند.


تریلر بازی Unity of Command II



حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 or newer (64-bit)
Processor: Dual core processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.3+ supporting GPU with 1GB VRAM
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Optimized for Low settings / 30FPS @ 720p. Legacy AMD Radeon graphics cards, older than and including the Radeon Rx 200 series, may work but are not officially supported.


سیستم پیشنهادی برای نصب بازی 


    Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: 6th Generation Intel® Core™ i5 Processor or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 or AMD equivalent
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Optimized for High settings / 60FPS @ 1080p

Unity of Command II  Unity of Command II  Unity of Command II  Unity of Command II


پسورد فایل :
کپی