آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Ultimate Flight Simulator Pro شبیه ساز پرواز هواپیما برای کامپیوتر

ltimate Flight Simulator Pro

Ultimate Flight Simulator Pro آیا برای تجربه ی یک شبیه ساز پرواز لذت بخش آماده هستید؟ عالی! در این بازی شبیه ساز، هواپیماهای مختلف برای شما در انتظارند. با انتخاب هواپیمایی که با شخصیت شما سازگار است، از یک شبیه ساز رانندگی بزرگ لذت ببرید. شخصیت و هواپیمایی که می خواهید را انتخاب کنید، تمامی مأموریت های چالش برانگیز را در برابر شرایط آب و هوایی متنوع انجام دهید و به یک خلبان واقعی تبدیل شوید. شما می توانید از هواپیماهای مختلفی مانند جت های نظامی و هواپیماهای مسافربری در فرودگاه بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید.

بازی Ultimate Flight Simulator Pro یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز با گرافیک کامپیوتری برتر است. به هر جایی در جهان با شهرها، ساختمان ها، مسیرها و گرافیک با کیفیت بالا پرواز کنید، مناظر و فرودگاه ها را بپوشید و تجربه ای منحصر به فرد را تجربه کنید.

اگر شما علاقه مند به بازی های هواپیما هستید و می خواهید یک خلبان خوب شوید، این بازی شبیه ساز هواپیما برای شماست. بازیکنان جت های هواپیما و خلبانان هواپیما باید با تکمیل سطوح چالش برانگیز و انجام وظایف متفاوت از یکدیگر، سطوح را به پایان برسانند. تمامی شرایط شبیه سازی هواپیما با این بازی طراحی شده است تا به شما احساس واقعیت یک خلبان هواپیما را القا کند.


دانلود Ultimate Flight Simulator Pro

✅ نام نرم افزارUltimate Flight Simulator Pro❤️ تعداد دانلود839
⭐نسخه نرم افزار2023🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 8 به بالا🔆 حجم فایل630 مگابایت

توضیحات بازی Ultimate Flight Simulator Pro


در این بازی هواپیمایی، بازیکنان باید به محافظت از هواپیما خود و دقت در کنترل آن توجه ویژه ای داشته باشند. اگر در حالت پرواز در هوا، کنترل هواپیما را از دست بدهند، ممکن است باعث سقوط آن شوند. به همین دلیل، بازیکنان هواپیما و خلبانان باید پس از بلند شدن از زمین، هواپیمای خود را روی کوه ها پرواز داده و مراحل را بدون سقوط به آب تکمیل کنند. پس از اقامت در هوا، یکی از جزئیات حیاتی، فرود آوردن هواپیما در فرودگاه بدون حادثه است. خلبانان باید با کاهش قدرت موتور هواپیما، آن را به آرامی روی باند فرودگاه فرود بیاورند.

Ultimate Flight Simulator Pro هر ماموریت هواپیمایی دارای چالش های خود است. در این بازی هواپیما، وظایف پیچیده ای مانند عبور از حلقه های قرمز در ماموریت ها وجود دارد. تنها بازیکنانی که موفق به تکمیل یک مرحله شوند، می توانند به ایستگاه بعدی منتقل شوند و از این بازی هواپیما لذت ببرند. به همین دلیل، با تکمیل هر مرحله به مرحله بعدی بروید و از این بازی هواپیما لذت ببرید.


Ultimate Flight Simulator Pro


تجربه ی بی نظیر این بازی شبیه ساز پرواز باعث می شود که شما به حس خلبانی واقعی برسید. با گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا، شهرها، ساختمان ها، مسیرها و مناظر طبیعی را به صورت واقعی تجربه کنید. با این بازی شبیه سازی، به هر جایی در جهان پرواز کنید و از مناظر و فرودگاه های مختلف لذت ببرید.

با ویژگی های حرفه ای Ultimate Flight Simulator Pro، شما می توانید از انواع هواپیماها و خلبانان (هواپیما مسافربری / هواپیمای آکروباتیک / جنگنده / علمی-تخیلی) استفاده کنید. با گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا، کابین هواپیماها را به صورت واقعی تجربه کنید. بیش از 10 ماموریت چالش برانگیز، کنترل آسان، فیزیک پرواز واقعی، سیستم هشدار فشار بالا، سیستم نورپردازی هواپیما، سه سطح سرعت مختلف، سیستم ترمز ایده آل را تجربه کنید.


تریلر بازی Ultimate Flight Simulator Pro



ویژگی های بازی Ultimate Flight Simulator Pro


• ناوگان هواپیماهای متنوع و کاپیتان های آن ها (هواپیما مسافربری / هواپیمای آکروباتیک / هواپیمای جنگی / هواپیمای علمی-تخیلی)
• گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا
• کاکپیت های واقع گرایانه سه بعدی
• بیش از 10 ماموریت چالش برانگیز
• کنترل های آسان
• فیزیک پرواز واقع گرایانه
• سیستم هشدار فشار بالا
• سیستم نورپردازی هواپیما
• سه سطح سرعت مختلف
• سیستم ترمز پیشرفته
• افکت های صوتی واقع گرایانه
• شکستن و پاره شدن واقع گرایانه هواپیما
• سیستم قطب نمای دقیق
• لیست پخش موسیقی
• ۴ زاویه دوربین مختلف
• شرایط آب و هوای متنوع


حداقل سیستم مورد نیاز


OS: Windows 8
Processor: Intel i5-2550K, 3.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7950
Storage: 1 GB available space


سیستم پیشنهادی


OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or GeForce GTX 1060 / Radeon R9 290X or Radeon RX 480
Storage: 1 GB available space

آموزش نصب بازی Ultimate Flight Simulator Pro 


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید ، سپس محتویات پوشه Crack را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

Ultimate Flight Simulator Pro  Ultimate Flight Simulator Pro  Ultimate Flight Simulator Pro  Ultimate Flight Simulator Pro


پسورد فایل :
کپی