آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی متال گیر 2014 برای کامپیوتر Metal Gear Rising: Revengeance 2014

دانلود بازی متال گیر 2014 برای کامپیوتر Metal Gear Rising: Revengeance 2014

 

دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 نسخه کم حجم Black Box

 

Metal Gear نام بازی بسیار محبوب و پرطرفداری است که محصول منحصر به فرد و در انحصار کونامی می باشد. این بار کمپانی بازی را در محیطی فوق العاده و با کیفیت بالا برای کامپیوتر عرضه کرده است که توانسته در این مدت زمان کم از عرضه بازی تحسین طرفداران و منتقدان خود را به همراه داشته باشد. این بازی در سبک H&S و مخفی کاری می باشد. هر کدام از شخصیت های اصلی این بازی دارای داستانی کاملا متفاوت می باشندو برای هر شخصیت می توان یک بازی مجزا ساخت همین است که بازی را کاملا متفاوت کرده است. داستان بازی کمی متفاوت از نسخه های قبلی می باشد و در ادامه مطلب کاملا به بررسی این داستان می پردازیم.

 

Kojima Productions در کمال ناباوری توانست تنها در مدت دو ماه داستان بازی و روند آن را تکمیل نماید و آن را به نقطه اوج برساند. شاید این مورد کمی مخاطبان را به شک انداخت که چگونه داستانی که در طول ده ماه توسط یکی از بزرگ ترین تیمهای بازیسازی جهان نوشته شده بود در مدت دو ماه تغییر پیدا کرد و به مراحل تکمیل خود رسید اما این شک بیجاست و نتیجه ای دربرندارد زیرا MGR متکی بر داستانی کاملا متمایز از سری اصلی MGS و عنوانی دور از اصالت خود نیست. طبق گفته سازندگان، این عنوان دنبالهای بر Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots نخواهد بود اما با حضور تعداد کمی از شخصیت های قدیمی این سری در این عنوانِ نوظهور، آن حس و حال و کلیت داستانیِ گذشته بازگشته است. داستان بازی تقریبا ۴ سال پس از اتفاقات MGS 4 یعنی در سال ۲۰۱۸ روایت میشود و به نحوی در همان دنیا و فضای اصلی سری، شرایطی نسبتاً متمایز را دنبال خواهد کرد.داستان از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی (Raiden) برای تامین مخارج زندگی خود به اجبار به عضویت در ارتش درمیآید و برای انجام وظیفه در یکی از کشورهای آفریقایی ناشناخته خود را آماده میکند. مدت کوتاهی از جنگهای داخلی گذشته است و آرامش نسبی گذشته به شهر بازگشته اما این آرامش دوام زیادی نخواهد آورد. طولی نمیکشد که درگیریها بالا میگیرد و Raiden خود را درگیر مبارزهای بزرگ و دشوار میبیند و این دقیقاً همان چیزی است که وی هیچوقت نخواست تا قسمتی از آن باشد. در این بین گروهی به نام Desperado Enterprises کار را برای Raiden سختتر و لحظه به لحظه ی حضور او در آنجا را به کابوس تبدیل میکند. کار اصلی این گروه از بین بردن Raiden's Protectee و بدن سایبورگ ( Cyborg ) وی است. Raiden که خود را در شرایطی بد و خطرناک می بیند، تنها راه نجات خود را روی آوردن به Maverick Security، پایگاهی مستقر در کلرادو میداند. وظیفه این سازمان مقابله در برابر Desperado Enterprises و حدالامکان حفاظت از امنیت منطقه است. پس از چند هفته، حال وقت مناسب آن فرا رسیده که Raiden انتقام خود را بگیرد اما در همین زمان متوجه میشود که Desperado Enterprises در حال رهبری یک کودتای نظامی در آبخازیا (Abkhazia) است و همین امر کار وی را سخت تر و ارادهاش را استوار تر میسازد. در درازای این مبارزات وی به شهرها و مناطق مختلفی از جمله مکزیک سفر خواهد کرد، اما همه چیز آنگونه که Raiden تصور میکند خوب و خوشایند پیش نخواهد رفت. طولی نمیکشد که او با شخصیتی جدید رو به رو می شود. شخصیتی که قصد کشتن او را دارد و در این کار به شدت جدی و مصمم است. نام آن فرد Samuel Rodriguez است. کسی که میتواند در آیندهای نزدیک به زندگی Raiden پایان دهد یا حداقل او را در سیلی از مشکلات و سختیها غرق کند. در طول این بازی دو شخصیت بارها در مقابل هم ظاهر میشوند و نبردی رو در رو ( دوئل ) انتظار گیمران را میکشد.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: XP or Vista or 7 or 8
Processor: Intel Core i5 2400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTS 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 25 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: XP or Vista or 7 or 8
Processor: Intel Core i7 3770
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 650
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 25 GB available space

 

 

تصاویری از محیط بازی Metal Gear Rising: Revengeance :

 

 

 

توضیحات نصب بازی Metal Gear Rising: Revengeance :

 

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe?5236512 را به صورت Run As administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود .

 

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت اول - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت دوم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت سوم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت چهارم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت پنجم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت ششم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت هفتم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت هشتم - 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - پارت نهم - 607 مگابایت

 


 

پسورد فایل :
کپی