آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود نرم افزار ایتبس CSI ETABS 21.2.0.3353 تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی برای دانشجویان عمران

دانلود نرم افزار تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی برای دانشجویان عمران CSI ETABS 9.7.4 StandAlone

دانلود نرم افزار ایتبس

تحلیل سازه های ساختمانی

 

نرم افزار ETABS یک نرم افزار مخصوص جهت تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی می باشد. قابلیت این نرم افزار جهت تحلیل و طراحی این نوع سازه ها جهت گیری شده است. تمام المان های یک ساختمان برای برنامه شناخته شده هستند. پردازنده های طراحی برنامه بسیار کامل می باشد و تمام المان های ساختمان را می توان در این نرم افزار طراحی کرد.
این برنامه برای سیستم های ساختمانی تهیه شده است. ایده برنامه های ساختمانی 35 سال پیش مطرح شده است(1963کلاوف R.W). در هر حال نیاز به برنامه های مخصوص مانند ETABS هنگامی آشکار تر شد که مهندسان سازه تحلیل های غیر خطی استاتیکی و دینامیکی را به صورت عملی مورد استفاده قرار دادند و با پیدایش کامپیوترهای امروزی با قدرت و توان بالا این کامپیوترها برای ایجاد مدل های بزرگتر و پیچیده تر به وسیله مهندسان سازه مورد استفاده قرار گرفتند. دانلود اتوکد از دیگر برنامه های معروف می باشد.

دانلود CSI ETABS

✅ نام نرم افزارCSI ETABS❤️ تعداد دانلود69126
⭐نسخه نرم افزار21.2.0.3353🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز xp به بالا🔆 حجم فایل595 و 990 مگابایت

مهمترین قابلیت های تحلیلی نرم افزار ETABS


- شناخت المان های ساختمان و طبقات
- محاسبه خودکار جرم و مرکز جرم
- انتقال بار های ثقلی از کف ها به تیرها
- تولید و توزیع بارهای جانبی بین تراز طبقات
- مدل سازی المان های پوسته ای و رامپ ها

قابلیت های طراحی ایتبس نیز شامل موارد زیر می باشند


- طراحی قاب های فولادی
- طراحی قاب های بتنی
- طراحی دیوارهای برشی
- طراحی تیرهای مرکب

برنامه ایتبس

ETABS در طراحی قاب های فولادی و بتنی تمام ضوابط لرزه ای طراحی ساختمان ها را در نظر می گیرد.در این برنامه می توان قاب های بتنی را بر اساس ضوابط شکل پذیری عادی و متوسط و ویژه طراحی کرد.همچنین در ساختمان های فولادی می توان ضوابط ویژه قاب های خمشی عادی و ویژه و سیستم های مهاربندی همگرا و واگرا را در طراحی لحاظ کرد.علاوه بر قابلیت های تحلیل و طراحی فوق برنامه ETABS ارتباط دو طرفه کاملی با نرم افزارهای دیگر دارا می باشد. برنامه ETABS به طور خودکار فایل ورودی SAFE را ایجاد میکند. همچنین برنامه ETABS قابلیت ایجاد فایل ورودی SAP2000 را دارد.در ویرایش جدید ETABS امکان فراخوانی هندسه و خطوط شبکه از نرم افزار اتوکد وجود دارد. امکان فرستادن هندسه و مشخصات دیگر به نرم افزار اتوکد نیز وجود دارد.


لیست دانلود
برای مشاهده لینک های دانلود عدد مشاهده شده را داخل کادر وارد و روی ارسال کلیک کنید

  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 595 و 990 مگابایت
   (4.4/5)
پسورد فایل :
کپی