آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » نرم افزار آموزشی » دانلود Professor Teaches Office 2021 v4.1 بسته آموزش محصولات آفیس 2021

دانلود Professor Teaches Office برای ویندوز

Professor Teaches Office یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در زمینه آموزش کار با کامپیوتر و محصولات آفیس 2021 می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید مهارت های موجود در این زمینه را از ابتدا یاد بگیرید و به تدریج وارد مراحل پیشرفته تر شوید. قدرت واقعی آفیس را آزاد کنید و اسناد دلخواه خود را برای مدرسه، کار، یا خانه ایجاد نمایید. Professor Teaches Office دارای 6 درس برای word, excel, power-point و outlook می باشد. در پست های پیش تر دانلود آفیس 2019 قرار گرفته بود.
بیش از 350 مبحث آموزشی را در برنامه پیدا می کنید. در پایان هر درس، مجموعه ای از کوییزها وجود دارد که با حل آن ها مطمئن می شوید درس داده شده را خوب متوجه شده اید. این نرم افزار به زبان انگلیسی ارائه شده است و شبیه سازی واقع گرایانه ای از  اپلیکیشن های قید شده دارد. علاوه بر این در طول تدریس، به شکل صوتی راهنمایی می شوید. تمرین های برنامه قابل تعامل هستند و م یتوانید کارهایی که بهتان آموزش داده شده است را خودتان در محیط برنامه انجام دهید. علاوه بر این خلاصه و معرفی برای هر درس وجود دارد. می توانید در هر کورس بین 4 تا 8 ساعت آموزش را تجربه نمایید. صدها مبحث آموزشی برنامه  نیازهای مختلف شما را تحت شرایط مختلف برطرف می کند. دانلود و نصب Professor Teaches Windows 11 و دانلود Professor Teaches Windows 10 و دانلود Professor Teaches Excel 2021 از دیگر برنامه های این شرکت می باشد.


دانلود Professor Teaches Office 2021

✅ نام نرم افزارProfessor Teaches Office 2021❤️ تعداد دانلود362
⭐نسخه نرم افزار4.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 8 به بالا🔆 حجم فایل1.2 گیگابایت

ویژگی های نرم افزار Professor Teaches Office


- تمرین های قابل تعامل
- راهنمای صوتی
- آموزش محصولات مختلف آفیس
- صدها مبحث آموزشی
- 6 کورس کامل
- مباحث ابتدایی تا پیشرفته

تصاویری از محیط نرم افزار Professor Teaches Office:

دانلود Professor Teaches Office برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Microsoft® Windows® 11, 10 & 8 • Average 450 MB Hard Drive space available per application • 1280 x 768, 16-Bit Color Display Recommended • Sound card • Mouse • Speakers or headphones

پسورد فایل :
کپی