آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » نرم افزار آموزشی » دانلود Professor Teaches Excel 2021 v4.1 نرم افزار آموزش پیشرفته اکسل 2021

دانلود Professor Teaches Excel برای ویندوز

Professor Teaches Excel نرم افزاری بی نظیر توسعه داده شده توسط افراد حرفه ای به منظور یادگیری ویژگی های مختلف اکسل 2021 می باشد. برخلاف سایر کروس های آموشی، با این برنامه می توانید شبیه سازی واقع گرایانه ای از نرم افزار اکسل را انتظار داشته باشید و به راحتی تمرین نمایید. این نرم افزار ساعت ها کورس آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد و در نهایت به فردی حرفه ای در کار با اکسل تبدیل خواهید شد. این نرم افزار امکان آنالیز کردن، مدیریت کردن، و اشتراک گذاری اطلاعات با روش های مختلف را به وجود می آورد و می توانید اطلاعات مهم را های لایت نمایید. امکان پیدا کردن spreadsheet های دلخواه با سرعت بالا به راحتی وجود دارد. علاوه بر این می توانید نحوه آنالیز و اشتراک گذاری اطلاعات را بیاموزید. حتی می توانید نحوه پیدا کردن اطلاعات حساس را بیاموزید.
منظم کردن و فیلتر کردن نتایج به راحتی انجام می شود. می توانید به راحتی چارت بسازید، فرمول های دلخواه خود را وارد کنید، کتاب های کار بسازید و ترتیب سلول های اکسل را به شکل دلخواه تغییر دهید. Professor Teaches Excel به گونه ای طراحی شده است که هر فردی با هر سرعت یادگیری ای بتواند از این برنامه استفاده کند و نیازهای خود را برطرف کند. Professor Teaches Excel دارای پاسخ برای بخش instant training نیز می باشد. با کامل کردن هر بخش، چک مارکی تکمیل می شود و از مقدار پیشرفت خود در برنامه با خبر می شوید. دانلود و نصب Professor Teaches Windows 11 و دانلود Professor Teaches Windows 10 و دانلود Professor Teaches Office 2021 از دیگر برنامه های این شرکت می باشد.


دانلود Professor Teaches Excel

✅ نام نرم افزارProfessor Teaches Excel❤️ تعداد دانلود684
⭐نسخه نرم افزار2021 v4.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 8 به بالا🔆 حجم فایل340 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Professor Teaches Excel


- دارای کوییز در پایان هر بخش
- یادگیری با سرعت دلخواه
- شبیه سازی های واقع گرااینه
- بین 4 تا 8 ساعت آموزش
- دارای صدها مبحث آموزشی
- پیدا کردن و تحلیل اطلاعات
- مباحث ابتدایی تا حرفه ای

تصاویری از محیط نرم افزار Professor Teaches Excel:

دانلود Professor Teaches Excel برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Microsoft® Windows® 11, 10 & 8 • Average 450 MB Hard Drive space available per application • 1280 x 768, 16-Bit Color Display Recommended • Sound card • Mouse • Speakers or headphones

پسورد فایل :
کپی