آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود Coolmuster Android Backup Manager 3.0.25 برنامه پشتیبان گیری از اندروید در کامپیوتر

دانلود Coolmuster Android Backup Manager برای ویندوز

Coolmuster Android Backup Manager آیا نگرانید فایل های مهم موجود در گوشیتان را از دست بدهید؟ بهتر است پیش از این که داده هایتان از دست بروند و تلاش برای بازیابی آن ها کنید؛ نسخه پشتیبانی در کامپیوترتان تهیه کنید. این نرم افزار تمام نیاز های شما در زمینه پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از پشتیبان های موجود را بر آورده می کند. با یک کلیک می توانید از گوشی خود پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار رابط کاربری دوستانه ای دارد. نیاز نیست مهارت خاصی بلد باشید تا با آن کار کنید. از اطلاعات شما به شکل کامل پشتیبان گیری می شود. می توانید مدام وضعیت پشتیابن گیری را زیر نظر داشته باشید. انواع فایل ها پشتیبانی می شود.

از عکس ها، فایل های صوتی، فیلم ها، اسناد، و دیگر اپلیکیشن ها می توانید به راحتی بک آپ تهیه کنید. این اپلیکیشن قادر به اسکن کردن و نمایش لیستی از فایل های پشتیبان موجود در سیستم شماست. برای همین با یک کلیک می توانید اطلاعات هر سیستم اندرویدی متصل شده را به راحتی به حالت اول برگردانید. دو حالت مختلف برای وصل کردن گوشی به کامپیوتر وجود دارد. می توانید با USB اسمارتفونتان را به کامپیوتر وصل کنید؛ یا از ارتباط وای فای در این زمینه استفاده کنید. با این حال معمولا ارتباط USB، سرعت بیشتری نسبت به وای فای دارد و استفاده از آن توصیه می شود. دانلود Partitions Backup & Restore و دانلود Swift Backup از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Coolmuster Android Backup Manager

✅ نام نرم افزارCoolmuster Android Backup Manager❤️ تعداد دانلود2889
⭐نسخه نرم افزار3.0.25🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل20 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Coolmuster Android Backup Manager


- سرعت بالای انتقال اطلاعات

- شخصی سازگار با انواع برند های معروف

- پشتیبان گیری از انواع اطلاعات

- بازیابی آسان و سریع

- دو متد وای فای و usb برای وصل کردن

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- پشتیبان گیری با یک کلیک

- امکان مدیریت فایل های پشتیبان

- بک آپ گرفتن با سرعت بالا

 

آموزش نصب و فعال سازی Coolmuster Android Assistant 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2 - محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید ، سپس فایل پچ را با کلیک راست Run as Administrator باز کرده و روی دکمه Patch کلیک کنید.

3 - نرم افزار را باز کنید سپس به سربرگ Help -> Register رفته و روی Register کلیک کنید اکنون یک ایمیل ددلخواه وارد کرده و در بخش لایسنس 1111111111111111111-11111111111111111111 و روی رجیستر کلیک کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Coolmuster Android Backup Manager:


دانلود Coolmuster Android Backup Manager برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی