آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود Remo Outlook Backup & Migrate 2.0.1.96 پشتیبان گیری از outlook ویندوز

دانلود Remo Outlook Backup & Migrate برای ویندوز

Remo Outlook Backup & Migrate نرم افزاری بی نظیر برای پشتیبان گیری اطلاعات از outlook ویندوز می باشد. این اپلیکیشن امن قادر است تمام اطلاعات outlook شما را جمع آوری کند و سپس به سیستم مورد نظرتان انتقال دهد. دیگر نیازی به استفاده از پروسه طولانی import و export کردن اطلاعات خود outlook ندارید. این برنامه به شکل خودکار برای شما پشتیبان تهیه می کند و حتی قادر به انتقال دادن اطلاعات می باشد. این نرم افزار تمامی اطلاعات شامل تنظیمات، یادداشت ها، فایل های ضمیمه شده، متن ایمیل و ... را برای شما انتقال می دهد. می توانید به شکل نامحدودی از اطلاعات پشتیبان تهیه کنید و آن ها را انتقال دهید. از مخاطبین، تقویم و سایر اطلاعات نیز پشتیبان تهیه می شود.

سرعت پشتیبان گیری بالاست و متوجه آن نخواهید شد. اگر می خواهید اطلاعات کامپیوتر قدیمی خود را به سیستمی جدید انتقال دهید، این برنامه به کارتان می آید. با استفاده از این برنامه می توانید از 25 گیگابایت فضای رایگان پشتیبان گیری نیز استفاده کنید و اطلاعات خود را در فضای ابری ذخیره سازی نمایید. Remo Outlook Backup & Migrate به کار افرادی که می خواهند ویندوز خود را پاک کنند و مجددا نصب کنند نیز می آید. این نرم افزار ابزار پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای تر نیز ارائه کرده است.


دانلود Remo Outlook Backup & Migrate

✅ نام نرم افزارRemo Outlook Backup & Migrate❤️ تعداد دانلود285
⭐نسخه نرم افزار2.0.1.96🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Remo Outlook Backup & Migrate


- پشتیبان گیری بدون دردسر اطلاعات

- پشتیبان گیری از فایل های ضمیمه شده

- سرعت بالا در پشتیبان گیری

- بازیابی اطلاعات روی سیستم جدید

- انتقال خودکار اطلاعات

- امکان بازیابی همه چیز از outlook

- امکان انتقال دادن به سیستم عام جدید

پسورد فایل :
کپی