آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود Outbyte Driver Updater 2.2.3.15993 نصب برنامه بروز رسانی خودکار درایورها

دانلود Outbyte Driver Updater برای ویندوز

Outbyte Driver Updater نرم افزاری هوشمند است که به شکل خودکار درایورهای قدیمی ویندوز شما را شناسایی می کند و آن ها را به آخرین ورژن بروزرسانی می کند. می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که تمام عملیات را خودکار انجام دهد، یا بروزرسانی را دستی کنید. علاوه بر این گزارشی جامع از اطلاعات مختلف در مورد سخت افزار خود را در این اپلیکیشن خواهید یافت. با محض نصب برنامه، سخت افزار شما به شکل کامل اسکن می شود و وضعیت دانلود درایور آن مورد بررسی قرار می گیرد.

این اپلیکیشن قطعاتی مانند پردازنده، درایور کارت گرافیک، مادربرد، هارد درایوها، مموری و حتی سیستم عامل شما را اسکن می کند. اطلاعات مختلف در این مورد این اجزاء به شما نشان داده می شود. در بخش دیگر این برنامه، می توانید وضعیت سیستم خود را با دیگر سیستم ها مقایسه کنید. این مقایسه بر اساس سرعت پردازنده شما، memory specs، سرعت ssd و فضای خالی موجود در دیسک شما انجام می شود. اگر سیستمی قوی در اختیار دارید، در بالای نوار سفید، نواری طلایی باید قرار بگیرد اما اگر سیستم شما قدیمی باشد، نوارها باید با هم برابر باشند. با کلیک بر روی درایوری خاص، می توانید وضعیت و اطلاعات آن را مشاهده کنید. Outbyte Driver Updater در زمان شما صرفه جویی می کند و کارها را سریع تر خواهد کرد. از دیگر برنامه های مفید می توان به دانلود DriverPack Solution  و دانلود WinZip Driver Updater  اشاره داشت.


دانلود Outbyte Driver Updater

✅ نام نرم افزارOutbyte Driver Updater❤️ تعداد دانلود4165
⭐نسخه نرم افزار2.2.3.15993🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Outbyte Driver Updater


- صرفه جویی در زمان

- بهبود دادن وضعیت پایداری کامپیوتر

- اسکن خودکار سیستم و بروزرسانی درایورها

- مقایسه وضعیت سخت افزاری

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- نیاز داشتن به ارتباط اینترنتی

- مشاهده وضعیت درایورهای کهنه

- پشتیبانی از اجزاء مختلف، از جمله گرافیک و پردازنده

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

تصاویری از محیط نرم افزار Outbyte Driver Updater :


دانلود Outbyte Driver Updater برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی